Rubí visszatér: Camila Sodi énekli a főcímdalt

Es una descarada por ser la más hermosa, no tiene casi nada, pero le gusta la vida cara…”. Így kezdődött a 2004-es Rubí (Rubí, az elbűvölő szörnyeteg) főcímdala, melyet Reyli Barba adott elő, és a telenovellával együtt a zeneszám is megmaradt a közönség emlékezetében. Azonban a 2020-as Rubí (Rubí visszatér) főcímdala is fülbemászó, melyet maga a címszereplőt alakító Camila Sodi énekel.


A főcímdal címe A quién le importa, melynek magyar fordítása Kit érdekel?. Azonban a főcímdal nem Camila saját szerzeménye, a dal híres nagynénje, Thalía dala, melyet 2002-ben adott ki, most pedig átdolgozták a Rubí főcímdalává. Thalía verzióját ide kattintva hallgathatjátok meg, az alábbiakban pedig Camila Sodi verziót hallgathatjátok, alatta pedig a magyar feliratot is olvashatjátok. Mit szóltok a főcímdalhoz?



Camila Sodi – A quién le importa (Kit érdekel?)

Kit érdekel, amit én csinálok?
Kit érdekel, amit én mondok?
Én ilyen vagyok, és ilyen is leszek.
Sosem fogok megváltozni.

Az emberek rám mutatnak, ujjal mutogatnak rám,
suttognak a hátam mögött, és engem nem érdekem.
Mit számít az, ha más vagyok, mint ők?
Senkié sem vagyok, nekem nincs gazdám.

Tudom, hogy kritizálnak engem.
Tudom, hogy utálnak engem.
Az irigység marja őket.
Az életem kiborítja őket.

Vajon miert lehet?
Ez nem az én hibám,
a körülményeim sértik őket.

Az én sorsom az, amit én döntök,
az, amit én választok magamnak.

Kit érdekel, amit én csinálok?
Kit érdekel, amit én mondok?
Én ilyen vagyok, és ilyen is leszek.
Sosem fogok megváltozni.
(2x)

Talán ez az én hibám,
mert nem követem a szabályokat.
Már túl késő ahhoz,
hogy most megváltozzak.

Tartom magam
szilárd meggyőződésimhez, 
Beszámolok a pozícióimról.

Az én sorsom az, amit én döntök,
az, amit én választok magamnak.

Kit érdekel, amit én csinálok?
Kit érdekel, amit én mondok?
Én ilyen vagyok, és ilyen is leszek.
Sosem fogok megváltozni.
(6x)




Megjegyzések