El extraño retorno de Diana Salazar: közeledik a premier

Miközben hazánkban a Vencer el pasado készül, addig Mexikóban a főszereplő-páros legújabb közös sorozata érkezik meg hamarosan a TelevisaUnivision streaming platformjára, a ViX+-ra. Már ki is adták az első hivatalos posztert.


A Teresa (Teresa), a Lo que la vida me robó (Szerelem zálogba), a Tres veces Ana (Ana három arca) és a Vencer el pasado után, mely utóbbinak szinkronmunkálatai már zajlanak, hogy nálunk is bemutathassák, Mexikóban egy újabb címmel bővül Angelique Boyer és Sebastián Rulli közös listájának sora. Nem másról van szó, mint az El extraño retorno de Diana Salazar címen készült alkotásról, melyet Carlos Bardasano és Patricio Wills készítettek az azonos című mexikói telenovella feldolgozásaként. A grandiózus projektet, melynek szereposztását XY is erősítik, már tűkön ülve várják a rajongók, tegnap pedig felfedték az első promóciós anyagokat.

A történet kezdetén, az Angelique Boyer által életre keltett Diana rémálmai miatt felkeres egy pszichiátert, Joaquín-t, azonban a Sebastian Rulli által életre keltett Mario érkezése Mexikóvárosba egy sor természetfeletti jelenséget eredményez. Együtt átélnek egy nagy szerelmi történetet, mely túlmutat évszázadokon és életeken. Ezzel a rövid szinopszissal osztották meg a sorozat első hivatalos poszterét, melyen főszereplőink láthatóak.


A ViX+-ra érkező ikonikus történet olyan erős szerelmet és kapcsolat mutat be, mely túlmutat az idő határain, és tovább él életen és halálon túl. "Egy olyan esemény előtt állunk, mely minden 400. évben történik meg; legutóbb Zacatecas-ban történt meg 1640-ben. Most visszatér 2023-ban, összegyűjtve a legjobb spanyol nyelvű szereposztást, a legjobb produkcióban és a legjobb mai platformon. Négy évszázaddal később az El extraño retorno de Diana Salazar előtt állunk." - nyilatkozta Patricio Wills, a W Studios elnöke még a forgatások megkezdésekor, melyről már szintén írtunk annak idején, erről itt olvashattok.

És ez még nem minden, ugyanis poszter mellett már az első kedvcsináló is kering a közösségi oldalakon, így már bele tudunk pillantani az alábbi videó segítségével az első képkockákba, alatta pedig a sorozat korábban már megosztott, bővebb szinopszisát olvashatjátok.


A telenovella a Leonor (Angelique Boyer) és Eduardo (Sebastián Rulli) közt kialakuló tiltott szerelem történetét meséli el a 17. században, mely szoros kapcsolatban van az idővel, és mely tragikus fordulatot vesz Lucas de Treviño gróf érkezésével. Ez egy út egy ismeretlen és természetfeletti világba, melynek középpontjában a szerelem áll, ereje pedig újra és újra próbára lesz téve. Egy történet, melyben a kétely és a legromantikusabb és legálombelibb szerelem szembeszállnak egymással évszázadokkal később a jelenben, amikor Diana (Angelique Boyer) és Mario (Sebastián Rulli) váratlanul ismét találkoznak.

Mit gondoltok az első promóciós anyagokról? Ki várja már a sorozatot?


Megjegyzések

  1. Nagyon jónak nézz ki így előre. Lehet tudni kb. hány részes lesz? Esetleg ugye volt szó róla, hogy forditanátok sorozatokat. Esetleg ha felirattal elhoznátok a csoportba nagyon jó lenne. Sajnos premierdatum nincs még úgy látom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyelőre nem lehet tudni, hány részes lesz, de mivel streaming platformra készül, így valószínűleg jóval rövidebb lesz, mint egy átlagos telenovella. A fordításról pedig annyit, hogy megírtuk, hogy mi nem tudunk fordítani, éppen hogy kerestünk olyanokat, akik szeretnének fordítani, mi pedig segítenénk a ráégetésben, stb, viszont eddig nem volt nagy tolongás. Csoportokba pedig nem vagyunk jelen, mi ezt a blogot szerkesztjük. Premierdátum pedig jelenleg még nincs, de megírjuk, amint lesz.

      Törlés
  2. Remélem a természetfeletti dolgokat nem olyan gagyin fogják ábrázolni, mint az El maleficioban volt. Szerintem ott nagyon bénák voltak a maszkok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyetértek! Sokkal jobban kellett volna elmaszkírozni az embereket. Sajnos Colunga miatt biztos nálunk is fogják adni. Megkapjuk a sok szemetet Spanic és miatta. Pedig sokkal jobb sorozatok vannak ezeknél!!

      Törlés
    2. Panaszkodunk, panaszkodunk?

      Törlés
    3. Nem panaszkodás, csak vannak jobbak is. De kinek mi az ízlése. Az viszont tény, hogy nem egy-két régebbi bejáratott színész miatt kéne csak sorozatokat választani. A törökök is tele vannak no-name színészekkel és mégis mennek. Sokkal jobban előtérbe kéne venni a történetet is, esetleg a nemzetközi eladásokat a tévétársaságoknál és nem csak ráharapni 1-1 bejáratott színészre, hogy jó lesz az majd ide is. De persze örüljünk annak, amit kapunk. A semminél ez is jobb. Amúgy én azt hittem, hogy az El maleficio hamarabb megérkezik majd hozzánk. Kár, hogy az El condéról még azóta sincs semmilyen infó... Nem is értem miért ülnek rajta eddig, mire várnak.

      Törlés
    4. Sajnos nekem panaszkodásnak tűnt, de mindegy is.
      Én sem értek egyet azzal, hogy egy 51 éves ezer éve leáldozott csillag minden soron következő munkáját bemutatják, csak azért, mert réges-rég népszerű főhősnő volt és most miatta megveszik, mert játszik bennük ici-pici mellékszerepeket. DE! Elfogadom, hogy ez van és ez legalább van. Valakinek biztos tetszenek azok a sorozatok is.
      Colungat viszont nem értem miért kell idesorolni, mert neki utoljára 8 éve (!!!) volt premier sorozata magyar képernyőn. Inkább William Levy és Aracely Arambula még azok, akikre az utóbbi években alapoztak, és mivel előbbinek van is friss sorozata, amit be lehetne mutatni, szerintem azt fogják még idén beszerezni (ha még nem tették). Az El maleficio nagyon csúnyán megbukott, így az nem annyira egyértelmű.

      Viszont talán pont most nem igazán lehet amiatt panaszkodni, hogy csak az egykor népszerű telenovella-csillagok sorozatait veszik. Rögtön itt van két Boyer-sorozat, az egyik ráadásul 3 évvel ezelőtti, szóval most pont, hogy felcsillant a remény, hogy a korábban hanyagolt sorozatokból is fognak válogatni (pláne ha a tv2 és a Televisa tényleg valami exkluzív szerződést kötöttek, mert akkor akár csomagban is vásárolhatnak).

      Törlés
    5. Igazad van, Colunga szerintem se ide tartozik. De Spanic már igen!! Még csak közel sem ál a főszerepekhez, na olyan fejjel tény, hogy nem is fog kapni. Csak nagyon kár, hogy a Si nos dejan, Corazon Guerrero kb egy kalap kaki, sokkal izgalmasabb történetek és szereposztások is vannak, miatta megveszik. Még ha szép nő lenne és nem egy maskara akkor megérteném… remélem nem kap mellékszerepet se egy ideig, pihenjen 10 évet nyugodtan.

      Törlés
    6. Nem értem megint miért kell Spanicba beleállni, és hogyan jutottunk el megint Angelique és Sebastian közös sorozatától Spanic fejéhez, karrierjéhez. Hihetetlen ez a frusztráció, ami benned van. Magyarországon nagyon reggel van, te is pihenj még egy pár órát, hogy ezt a frusztrációt és mocskolódást kialudd magadból.

      Törlés
    7. Múltkor sokan írták. Én csak most. Úgy jutottunk el ide, hogy rákattannak 1-1 színész/nő sorozatára és csak azokat veszik. Mindenki leírhatja a véleményét. Valakinek ez tetszik, valakinek pedig az.

      Törlés
    8. A Spanic miatti frusztrációt én sem értem amúgy. Én csak azt mondtam amúgy, hogy nem értem miért kell egy-egy színész nevére alapozni. Miért hiszik azt a csatornáknál, hogy 1-1 névvel fémjelezve mindent is el lehet adni, mégha hangyafasznyi mellékszereplő benne akkor is. Ezért írtam, hogy nem a szereplőkre kéne a nagyobb hangsúlyt fektetni, hanem sokkal inkább a történetre és a megvalósításra. Nem a szereplőktől lesz minőségi valami. Adhat egy alapot, de láttunk már bukni elbénáskodva nagy nevű emberektől is produkciókat. A legtöbb esetben ez nem a színészen múlik amúgy. Ha rosszak a munkakörülmények, akkor sz@rból elég nehéz várat építeni... Dan szerinted az El maleficioban milyenek voltak a maszkok? Bénák, vagy nem bénák? Most ne a történetet "fikázzuk", hanem csak a maszkokat.

      Törlés
    9. Én az El maleficioból egy képkockát nem láttam eddig, úgyhogy nem éppen a legjobb embert kérdezed. :D

      *******************

      Na belenéztem a YouTube-on pár jelenetbe, értem a maszkokat ért kritikákat, valóban komikus kicsit, abszolút nem éppen ijesztő hatást kelt az emberben, viszont szerintem a bénától messze áll.
      Először is: ez egy mexikói telenovella, nem egy hollywoodi szuperprodukció, éppen ezért a költségvetés, megvalósítás is jóval csekélyebb színvonalon történik, mint amerikai társaiknak.

      Egyébként abból amit láttam ebből az El maleficioból, szerintem nem kell félni, hogy megveszik, témájában meglehetősen eltér az átlag telenovelláktól, kétlem, hogy a beszerzők túl nagy fantáziát látnának benne Colunga ide vagy oda. Ha pedig mégis becsúszik sem hiszem, hogy a tv2 kora délutáni sávjában ezt bemutatnák, sokkal inkább kábelen tudnám elképzelni főműsoridőben (Izauran pl).

      Törlés
    10. Azt hittem láttál belőle korábbban részleteket vagy szembe jött veled valahol belőle pár jelenet. Elnézést. :D
      Ez egy főműsoridős telenovella volt, régebben ha jól tudom az kapta a legnagyobb költségvetést az összes sáv közül. És azért szerintem erre is bőven költöttek, hisz voltak Európában játszódó jelenetek is bőven. Ha utazgatni jutott pénz, akkor szerintem maszkra is jutott volna bőven. :D De lehet ezt csak én gondolom így józan paraszti ésszel. És tartom azt a véleményem, hogy 27 évvel ezelőtt miért tudtak normálisabban elkészíteni egy maszkot, mint most, pláne úgy, hogy rengeteget fejlődött a technika azóta.
      Egyetértek, hogy a sok különös jelenet miatt nem férne el a TV2 délutáni sávjában, aztán kitudja. A Leonában is vannak azért durvább jelenetek és témák is, aztán mégis ott kötött ki. Viszont szerintem meg fog érkezni ez is hamarosan, ha máshova nem, akkor az Izaurára.

      Törlés
  3. Szerintem messze nem volt gagyi az El maleficio, arról már nem a sorozat tehet ha bizonyos rétegek nem értették a mondanivalóját. Más munkáját névtelenül becsmérelni igazán jellemes tulajdonságra vall.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem a történetet szóltam meg, hanem magát a megvalósítást. Véleményem nem csak erre a sorozatra vonatkozik. A régebbi filmekben szerintem sokkal jobban megcsinálták a maszkokat, mint manapság jellemző. Hasonlítsuk össze az Esmeralda dr Malaverjének a sebhelyét a Sin tu mirada Isaurojának sebhelyével. A két sorozat között eltelt 20 év, az ábrázolás meg mégis sokkal bénábbra sikeredett. Tudom erről a színész mit sem tehet, sokkal inkább a költségvetés meg a maszkosok. De ami tény, az tény.

      Törlés
  4. Nekem az egyetlen problémám ezzel a sorozattal így látatlanban, ismeretlenül, hogy Angelique és Sebastian ötödik (!!!) alkalommal kerülnek össze, mint főhősök. Rendszeres hírolvasóként a Szerelem zálogba idején még megmosolyogtam, milyen jól képesek elfeledtetni a Teresabeli párosukat, mintha ott nem is találkoztak volna, az Ana három arcában már felhúztam a szemöldököm, három éve a Vencer el pasadonál pedig már legyintettem. Most, hogy ötödjére is összeeresztik őket, már csak röhögni tudok. Le merem fogadni, hogy nem ez az utolsó alkalom, hogy ők ketten összekerülnek, nem adok még 5 évet és kijön még valami az ő főszereplésükkel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régebben mintha lett volna egy olyan szabály a Televisánál, hogy akik már alakítottak egy párt, azokat már nem fogják összeereszteni pont az ilyenek miatt. Viszont mivel kevés az olyan színész páros, akiknél a kémia is működik meg minden is, így sajnos vagy nem sajnos van esély újra összeereszteni őket. Megújulni meg van esély, az más kérdés, hogy sikerül, vagy nem sikerül.

      Törlés
    2. Pont azt felejtettem ki, hogy bár szépek együtt, de szerintem a kémiájuk sem olyan kicsattanó a képernyőn, hogy azt ennyiszer érdemes volna ellőni.
      Valószínűleg Mexikóban nagy bulvárértéke van a párosuknak, ezt lovagolja meg a Televisa, és próbálja meg nézettségre váltani. Nekik meg jó, mert együtt dolgozhatnak, és általában még sikerre is viszik a sorozataikat.

      Nekem innen távol Mexikótól viszont ez kicsit visszás, mert annyi más partnerrel megnézném Angeliquet, és szerintem talán most érkezett el karrierje azon szakaszába, amikor akár egy gyártóváltás is jót tenne neki.

      Törlés
  5. Remélem sikerül jól megvalósítani a lélek vándorlást, ( jól értem, hogy itt az lesz?? ) egyébként én is kicsit felháborítónak tartom, hogy már 5X kerülnek össze a főszereplő párosok, de gondolom itt a nemzetközi értékesítsek miatt is lehet ez a választás a producerek, és a gyártó szempontból.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése