Háborgó szívek: ma befejeződik a telenovella

Ma kiderül, hogy békére lelnek-e a háborgó szívek, ugyanis a végéhez ér a Corazón guerrero (Háborgó szívek), melynek főszereplőit Alejandra Espinoza és Gonzalo García Vivanco alakítják.


Elérkezett a nap, amikor búcsút kell mondanunk a TV2 délutáni sávjában jelenleg futó telenovellától, a Corazón guerrero (Háborgó szívek) befejező epizódját ma 14:35-től láthatjátok a TV2 műsorán. Alejandra Espinoza és Gonzalo García Vivanco, azaz karaktereik, Mariluz és Jesús szerelmi történetét 120 részen keresztül élvezhettük, most azonban búcsút kell mondanunk a telenovellának, melynek szereposztását Oka Giner, Rodrigo Guirao, Altair Jarabo, Christian de la Campa, Gaby Spanic, Diego Olivera, Sabine Moussier, Natalia Esperón és Ana Martín is erősítik.

Salvador Mejía telenovellájának utolsó részét pár órával a vetítés után már nálunk is megnézhetitek, így már teljes lesz a melodráma az oldalon, ahol a 'Telenovellák' menüpont alatt vagy ide kattintva érhetitek el. 


Hétfőtől is érdemes lesz követni az idősávot, ugyanis Aracely Arámbula legfrissebb telenovellája váltja a sorozatot, melyről itt olvashattok részletesebben a premier előtt. A mai befejező rész után pedig mindenkit várunk vissza, hogy kifejtsétek véleményeteket a telenovelláról.

Mit gondoltok a Háborgó szívekről? Összességében kinek tetszett a telenovella? Kik voltak a kedvenc szereplőitek?


Megjegyzések

  1. Tavaly eredeti nyelven követtem az eseményeket, most szinkronnal lemaradtam, de úgy is megnézem. Bár egy ideje azon agyalok, hogy így másodjára szállt-e el a varázsa vagy anno sem volt nagy szám, csak elvittek azok a színészek, akiket imádok, és ezért nem foglalkoztam azzal a számos logikátlan hülyeséggel, amit ez a telenovella történetileg felvonultatott. Anno szerintem a kedvenc színészeim "bűvkörében" éltem, de most szinkronnal újranézve sokszor csak fogom a fejem... Kifejteni ezt itt és most semmiképp nem fogom, hosszú lenne. Vannak benne egyébként jó dolgok is, csak véleményem szerint sokkal több benne a hiba.

    A kedvenc szereplőm egyértelműen Damián. Soha egy percig sem idegesített, mindig helyén volt az esze és a szíve, még ha a vérmérséklete bajba is tudta őt keverni párszor. Sokkal inkább ő nekem az igazi főhős, nem Jesús. Na, ő véleményem szerint az egyik legirritálóbb férfi főhős, akit valaha elém vetett a Sors, mióta telenovellákat nézek. Damián mellett Valero-t imádom még. Heriberto is egy remek karakter, kár, hogy Lupe nem becsülte meg úgy, ahogy megérdemelte volna. A kedvenc női karakterem sokáig Doménica volt, aztán rohadt sokszor és nagyokat csalódtam benne. Egyre idegesítőbbé vált számomra. Így talán Emmát mondanám. Conchita is színesebbé tette jelenlétével a sorozatot, Ana Martín-nak szerintem ez az egyik legjobb szerepe. A negatív karakterek alapvetően sosem a kedvenceim, de azért például Federico-ban olykor kellemeset csalódtam. És a színészek egytől egyig remekeltek az aljas szerepekben. Sőt 99%-ban teljesen meg vagyok elégedve a színészi alakításokkal, szóval ez is mindenképp a novella mellett szól. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése