EXKLUZÍV: África Zavala "Boldog vagyok, hogy az [El señor de los cielos] új évadában lehetek"

Az El señor de los cielos nyolcadik évada, melyben visszatér Rafael Amaya, múlt héten megkezdte forgatásait, a szuperszéria néhány színésze pedig kifejezte érzéseit a People en español-nak a forgatások megkezdésének alkalmából, elmondták, milyen érzés a méltán híres szuperszéria részese lenni.


África Zavala

"Nagyon boldog vagyok, hogy ebben az új évadban lehetek, ez a karakter egy kihívás számomra." - állította a mexikói színésznő, aki csatlakozik a szuperszéria szereposztásához, mellyel debütál a Telemundo-nál, miután két évtizedig a TelevisaUnivision részese volt.


Rubén Cortada

A kubai színész kelti életre az egyik új karaktert az új évadban. "Nagyon örülök neki, hogy az El señor de los cielos új évadában lehetek. Az egészet láttam, és úgy gondolom, hogy Rafa munkáját védeni megtiszteltetés. Lenyűgöző fejlődésen ment át a sorozat. Több mint hálás vagyok."


Carmen Aub

"Nagyon izgatott vagyok, mert megkezdjük ezt az új kalandot az El señor de los cielos 8-al." - mesélte a mexikói színésznő, aki egy újabb évadban ad életet Rutila Casillas-nak, miután nemrég a Televisánál láthattuk a Mujer de nadie szereposztásában.


Alejandro López

A kolumbiai színész ismét Súper Javi bőrébe bújik. "Ünnepeljük újbóli találkozását az egész színészcsapatnak, a produkciónak, ennek a csodálatos szuperszériának, mely annyi sikert ért el, úgyhogy megkezdjük a nyolcadik évadot, mindezt Önöknek, mert Önök kérték. Nagyon izgatottak vagyunk, remélem Önök is."


Iván Arana

"Nagyon boldog vagyok, hogy ismét együtt dolgozhatok a munkatársaimmal, Rafa-val." - mesélte a mexikói színész, aki Ismael Casillas-t alakítja. "Nagyon örülök neki, hogy mindannyian ismét ugyanabban a hajóban evezünk."


Isabella Castillo

Amado Casillas (Matías Novoa) nem lesz részese az új évadnak, de Diana Ahumada igen. "Boldog vagyok, hogy itt lehetek, megkezdjük az El señor de los cielos 8-at. Ne hagyják ki, nem tudják, mi vár Önökre." - állította a kubai színésznő.


Yuri Vargas

"Nagyon boldog vagyok, nagyon hálás, mert úgy gondolom, hogy ez egyben a karrierem kezdete is más képernyőkön." - mesélte a kolumbiai színésznő, aki szintén egyike a szuperszéria új arcainak.


További szereplők

A nyolcadik évad teljes szereposztását múlt hét kedden mutatta be a floridai székhelyű tévétársaság, melyről itt olvashattok bővebben.


Megjegyzések