A szerelem aromája: május 24-től a TV2-n!


Nemrég kiderült, hogy a pénteken befejeződő Si nos dejan-t (Alicia új élete) a Telemundo és az RCN tavalyi közös telenovellája, a Café con aroma de mujer váltja, melynek magyar címe A szerelem aromája lesz. A héten Café-hetet tartunk az oldalon, melynek folyamán különféle információkat osztunk meg a Laura Londoño és William Levy főszereplésével készült telenovelláról, mely május 24-tól lesz látható minden hétköznap 14.35-től a TV2 műsorán.

A mai posztban a novella promóit nézhetitek meg, melyek segítségével jobban megismerhetitek a kolumbiai telenovellát, melynek antagonistáját Carmen Villalobos alakítja. A két újabb magyar promót, melyből a premierdátum is kiderült ide és ide kattintva tekinthetitek meg a csatorna honlapján, az alábbi videóban pedig egy spanyol nyelvű előzetesbe is beletekinthettek.


A történettel való még pontosabb ismerkedés céljából holnap megosztok egy hosszabb szinopszist is a telenovella történetéről, ám a telenovellák kedvelőinek nem nagyon kell bemutatni a novella történetét, hisz hazánkban már két korábbi verzióját, a Cuando seas mía-t (Amikor az enyém leszel) és a Destilando amor-t (Szerelempárlat) is vetítették; ezekről is lesz szó a hét folyamán.

A telenovella az oldalra is fel lesz töltve, így azoknak sem aggódniuk, akik nem tudják követni a tévében, ugyanis a részek elérhetőek lesznek a 'Telenovellák' menüpont alatt és ide kattintva.

A kedvcsinálók alapján kinek keltette fel az érdeklődését a telenovella? Ki fog belenézni az új verzióba?

A szerelem aromája – május 23-tól minden hétköznap 14.35-től a TV2-n


Megjegyzések

  1. Én ezt a sorozatot kihagyom. A Destilando Amor nekem bőven elég volt az összes változat közül, plusz Laura Londono se kifejezetten vonz engem :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én láttam eredetiben, és nekem nagyon tetszett, úgyhogy én tudom ajánlani. Szerintem jól sikerült, kár hogy a tengerentúlon nem igazán ment jól neki.

      Törlés
  2. Malverde tv2 uj sorozat lesz.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése