Amor amargo: Daniela Romo főgonoszként tér vissza

Daniela Romo visszatér a telenovellák világába, mégpedig az Amor amargo-ban, Pedro Ortiz de Pinedo újdonságában, ahol a történet női főgonoszának ad életet, melyről egy exkluzív interjúban mesélt.


Daniela Romo visszatér a telenovellák világába, szinte négy év kihagyás után, a színésznő lesz Pedro Ortiz de Pinedo készülő melodrámája, az Amor amargo nagy főgonosza, akit Leonor-nak fognak hívni a történetben, melynek főszereplőit Ana Belena és Andrés Palacios keltik életre. A színésznő a napokban interjút adott az Hoy című műsor kameráinak, ahol exkluzív módon mesélt visszatéréséről és legújabb karakteréről.

"Nagyon boldog vagyok, nagyon hálás vagyok Pedro Ortiz de Pinedo-nak, mert nagyon szerettem volna vele dolgozni, sosem dolgoztam még vele korábban, az édesapjával igen. Úgyhogy nagyon boldog vagyok." - vallotta be a színésznő, akit olyan melodrámákban láthattunk, mint a Las vías del amor (A szerelem ösvényei), az El manantial (Az ősforrás), a Sortilegio (Kettős játszma) vagy a Vencer el desamor (Viharos szívek), melyben legutóbb szerepelt, mégpedig a történet egyik főhősnőjét alakította. Ezúttal egy igazi főgonosz bőrében tér vissza a képernyőkre.


"Az Amor amargo-ban [melynek jelentése Keserű szerelem], mit gondolsz, ki vagyok én? A keserűség... A keserűség, a fájdalom, a gonoszság. De ez jól megy nekem néha (nevet). Ezúttal engem választottak, nem értem miért, hisz nekem nincs gonosz arcom." - nyilatkozta viccelve a mexikói színésznő, aki egy igazi sztárszereposztás mellett szerepel ebben a melodrámában, mely egy portugál történet feldolgozásaként készül a mexikói Álomgyárban.

"Nagyon hálás vagyok, mert ez egy nagyon szuper dolog, amit Pedro megalkotott, és milyen jó, hogy megvan neki ez a történet, [emellett] egy elsőosztályú szereposztása [van], benne van Sergio Klainer, épp itt sétált el Betty Moreno, benne van Evangelina Sosa, rengeteg nagyszerű ember, akiket csodálok teljes szívemmel, és akik elkísérnek, ott van [Arturo] Peniche is." - nyilatkozta a szereposztásról, melynek többek között részese Cynthia Klitbo, Francisco Gattorno, Martha Julia, Pedro Baldo, Jessica Decote, Alejandro Ávila, Daniel Gama, Lizy Martínez, Ricardo Franco, Eva Daniela és Federico Espejo is.


Daniela azonban fiatal színészekkel is együtt fog dolgozni a telenovellában, akik csodálják a karrierjét, mint Ana BelenaKarla Farfán és Karena Flores. "Nem ismernek engem, sosem dolgoztak velem, na de majd megtudják (nevet). Imádok az új generációkkal együtt dolgozni, mert ahelyett, hogy körbevennénk őket, inkább ők vesznek körbe minket, olyanok, mint egy ölelés számomra, de amit szeretek, hogy én is tanulok tőlük új dolgokat. Már perspektívából látják a dolgokat, új ötleteik [vannak], úgyhogy ebből is lehet tanulni és ezért hálás vagyok." - tette hozzá.

Pedro Ortiz de Pinedo telenovellája, melyről ide kattintva olvashattok többet, már forog Mexikóban, hamarosan pedig újabb információkkal szolgálunk róla. A premierjét november 4-re tervezik, a jelenleg futó Mi amor sin tiempo utánra, melynek megüresedő helyét átveszi majd a mexikói Las Estrellas 18:30-as sávjában.

Ki örül a színésznő visszatérésének? Mit gondoltok arról, hogy ismét gonoszkodni fog?


Megjegyzések