Cautiva por amor: Daniela Castro 40 év után átigazolt a TV Aztecához

A TV Azteca projektje, a Cautiva por amor rabul ejtette Daniela Castro mexikói színésznőt, aki ezzel a projekttel tér vissza a telenovellákhoz 7 év kihagyás után, és egyben debütál is a tévétársaságnál.


Daniela Castro korábban is azt nyilatkozta a telenovellákhoz való visszatéréséről, hogy kivárja a megfelelő történetet, ami magával ragadja őt, ami rabul ejti őt. Ez a történet pedig megérkezett a mexikói színésznő életébe, mégpedig nem másról van szó, mint a Cautiva por amor-ról, – melynek magyar jelentése A szerelem foglya – s mely rabul ejtette végül a színésznőt, kimondta rá az igent, így pedig rajongói nagy örömére visszatér a telenovellák világába, ahol legutóbb 2017-ben tűnt fel a Me declaro culpable-ban, a TelevisaUnuvision-nál.

Ez a telenovella azonban nemcsak a színésznő visszatérését jelenti, hanem az azt készítő társaságét, mely nem más, mint a második legnagyobb mexikói tévétársaság, a TV Azteca, akikhez átigazolt ezzel a színésznő, aki 40 évig dolgozott a TelevisaUnivision-nál, ahol olyan melodrámákban láthattuk, mint a Mi pecado (Az én bűnöm) vagy a Lo que la vida me robó (Szerelem zálogba).

A Cautiva por amor forgatásainak megkezdésekor

A mexikói színésznő egy interjú keretein belül mesélt a váltásról és arról, hogyan fogadták őt a TV Azteca-nál, ahol ez lesz az első projekt, melyben szerepelni fog. "Csodálatosan fogadtak, egy nagyszerű fogadást rendeztek nekem, köszönök mindent a TV Azteca-nak, amiért megünnepeltek. Imádom, hogy visszatérnek a telenovellák, mert az emberek izgatottak, hogy valódi melodrámát láthassanak, novellákat, melyeknek van tartalmuk és mondanivalójuk." - nyilatkozta Daniela Castro a Milenio-nak.

A társaságváltás jól érintette a színésznőt, aki elmondta, hogy a változások az élet részei, és állította, hogy miután 40 évig dolgozott a Televisánál, mindig hálás lesz és tiszteli őket, de habár az az otthona, ez nem akadályozza meg, hogy részt vegyen más projektekben, máshol is. "Istennek hála megadatott, hogy különböző dolgokat csinálhassunk, és jó egy kicsit kizökkenni abból, amit addig csináltál, voltam a Telemundo-nál is [a MasterChef gasztronómiai vetélkedőben], és most itt vagyok a TV Aztecánál." - mesélte.

Luis Urquiza vezető producer és Daniela Castro színésznő

"Nem érkezett meg a történet, melyet vártam, amíg a kezeimben nem tartottam a Cautiva por amor forgatókönyveit, ami épp olyan, amilyet szerettem volna, és úgy gondolom, hogy az idő tökéletes és pontos." - vallotta be a mexikói színésznő, aki ezúttal Isabel Fuentes Mancilla bőrébe bújik, egy olyan nő lesz, akit a hatalom, a pénz, a külsőségek érdeklik, hogy jól legyen a társadalom szemszögében és elérje a céljait, anélkül, hogy érdekelné, hogy ehhez mit kell tennie.

Az interjú során arra is kitért, hogy megalkotni egy új főgonoszt igazi kihívást jelent számára. "Az utolsó karakter, akit alakítottam, nagyon megragadt az emberek emlékezetében, épp ezért, megtalálni a jellemzőit és a definícióját Isabelnek egyáltalán nem könnyű, mert nem ismételhetem meg, amit már csináltam, és igyekszem egy teljes mértékben eltérő karaktert megalkotni." - magyarázta.

Mit gondoltok a színésznő visszatéréséről? Ki várja, hogy megismerhesse Isabelt?


Megjegyzések

  1. Kimaradt az év a címből.

    VálaszTörlés
  2. Nem tudom elhinni valamiért, hogy Castro csak szakmai szempontok mentén döntött az Aztecahoz való visszatérés mellett, sokkal inkább úgy gondolom, hogy itt most a "van az a pénz" esete áll fenn. Plusz a Televisa valóban méltatlanul elhanyagolta, annak dacára is, hogy az utóbbi években bőven lett volna lehetőség elkényeztetni főszerepekkel (Vencer-sorozatok, Si nos dejan, La madrastra etc).

    VálaszTörlés
  3. A bolti lopásos ügye óta a Televisa nem is nagyon kereste, szóval érthető, hogy miért döntött a váltás mellett.
    Mindenesetre kíváncsi vagyok, hogy mennyiben lesz képes új karaktert létrehozni, én speciel bírtam Rosarióként a Mi pecadóban, de azért elég limitált az eszköztára.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése