Hamarosan érkezik 100. feltöltésünk

Mérföldkőhöz érkezik a Telenovella Sarok, ugyanis hamarosan már a századik telenovellát töltjük fel az oldalunkra, erre a jeles alkalomra pedig egy különleges telenovellát hozunk el nektek jó minőségben.


Már szinte három éve működik Telenovella Sarok néven az oldalunk, a blog, melyet jelenleg is olvastok, telenovellák feltöltésével pedig már több, mint öt éve foglalkozunk. Célunk az oldal létrehozásával – a friss hírek, exkluzív tartalmak, interjúk, érdekességek megosztása mellett – az volt, hogy létrehozzunk egy kis helyet, egy "sarkot" az internet világában, ahol a lehető legtöbb telenovella található meg, mindezt az elérhető legjobb minőségben. Éppen ezért, feltöltéseink nagyrésze HD 720p vagy Full HD 1080p felbontású, logó nélkül, hogy a műfaj szerelmesei az elérhető legjobb minőségben nézhessék kedvenc novelláikat, amikor csak akarják. Ennek eléréséhez – a letöltött novellák mellett – pedig számos telenovellát szerkesztettünk meg nektek, ráigazítva a magyar szinkront a jó minőségű, eredeti részekre.

Így olyan alkotások is megtalálhatóak nálunk, melyek addig nem voltak elérhetőek jó minőségben, köztük a Corona de lágrimas (Könnyek királynője), a La fuerza del destino (A végzet hatalma), a La que no podía amar (Megkövült szívek), az Amor bravío (A szív parancsa), az Un refugio para el amor (Menekülés a szerelembe), a Cuando me enamoro (Időtlen szerelem), a Rubí (Rubí visszatér), a Cabo (Szerelmek Cabóban), valamint a Dónde está Elisa (Elisa nyomában), a La patrona (Az örökség), az El rostro de la venganza (Utolsó vérig) vagy a Rosario Tijeras (Vérvörös szerelem). Emellett arra is figyelünk, hogy feltöltött sorozataink a lehetőségekhez mérten vágatlanul kerüljenek fel, így például a TV2-n megvágott Los ricos también lloran (A gazdagság ára) vagy az El amor invencible (Leona bosszúja) nálunk érhető el csupán vágatlanul. Ez a kis "sarok" pedig mára már nem is olyan kicsi, ugyanis annyi telenovellával bővült már a kínálatunk, hogy a következő feltöltésünkkel már elérkezünk a századik novellához.



Századik feltöltésünknek pedig egy különleges telenovellát választottunk, melyet elkészítettünk nektek az elérhető legjobb minőségben, s mely habár a századik lesz, bizonyos szempontból az első. Az oldal június 1-jén ünnepli harmadik születésnapját, melynek keretein belül, egyfajta születésnapi ajándékként, kiderül, mely telenovella lesz az, ami századikként kerül fel a Telenovella Sarokba.


Megjegyzések

  1. Köszönöm Telenovella Sarok az edigi munkát Én nagyon örülnék Az Áruló
    La tracion sorozatnak

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönjük az összes feltöltött sorozatot
    Nekem van egy tippem hogy a Rabszolgasors lesz a 100 Telenovella

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a nagyszerű munkátokat. Én elsősorban A bosszút szeretném, remelem egyszer elerhető lesz. Szerintem az Gaby legjobb sorozata

    VálaszTörlés
  4. Én is köszönöm a munkátokat! Én úgy gondolom, hogy az első felíratos sorozat fog felkerülni.

    VálaszTörlés
  5. Vagy a Rabszolgasors vagy a Megveszem ezt a nőt c. mexikói sorozatra tippelek.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm az eddigi munkátokat,nagyon jó az oldal.A rabszolgasors volt az első telenovella Magyarországon,a megveszem ezt a nőt az első mexikói sorozat amit nálunk leadtak.Hát majd kiderül hogy mi lesz a meglepetés.

    VálaszTörlés
  7. én is szeretnék csatlakozni az előttem szólókhoz és szeretném megköszönni a munkátokat, nagyon szuper és hiánypótló az oldal, csak így tovább!
    Nekem több tippem is van, ami azt illeti. Vagy az első feliratos telenovella fog felkerülni az oldalra, vagy egy olyan sorozat, amit vagy nagyon kevésszer ismételtek eddig meg, vagy lehet hogy egy olyan, amit még sosem ismételt meg egyik csatorna sem, esetleg egy zone romanticás alkotás fog felkerülni az oldalra.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon köszönök mindent, ez egy nagyon szuper oldal, hálás vagyok érte.

    VálaszTörlés
  9. A que no me dejas - Ne hagyj el! Én ezt szeretném végre jó minősében. Szerintem az egyik legjobb sorozat volt!! Ha lesz lehetőségetek, tegyétek fel kérlek. Köszönöm!!!

    VálaszTörlés
  10. A Ne hagyj el engem is érdekelne. Tényleg csak rossz minőségben van meg. Én a Dél királynője 3. Évadára tippelek feliratosan.

    VálaszTörlés
  11. Èn pedig valamilyen Venevisonosra, vagy romantikásra tippelek.

    VálaszTörlés
  12. Köszönöm szépen az eddigi munkátokat. Szuper az oldal!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése