Vivir de amor: befejeződött a forgatás

Befejeződött Mexikóban a jelenleg is képernyőn lévő Vivir de amor forgatása, melynek főszereplőit Kimberly Dos Ramos és Emmanuel Palomares keltik életre. A venezuelai színésznő nyilatkozott a forgatások befejezéséről, és azt is elmondta, mit visz magával a projektből.


November első napjaiban vette kezdetét Salvador Mejía, a La usurpadora (Paula és Paulina) és a Corazón guerrero (Háborgó szívek) producerének legújabb telenovellája, a Vivir de amor forgatása, közel hat hónapnyi kemény munka után pedig csütörtökön befejeződtek a novella forgatásai, melynek főhősnőjét Kimberly Dos Ramos alakítja. "Boldog vagyok, nagyon-nagyon boldog. Ma volt az utolsó forgatási napja a Vivir de amor-nak, elbúcsúztam az én Angellimtől. Nagyon elégedett vagyok. Az utóbbi napok tele voltak ünnepléssel, mert a születésnapom is volt, úgyhogy nagyon boldog vagyok mindazzal, ami történik az életemben." - mesélte az Angelli del Olmo-t megformáló színésznő Eden Dorantes újságírónak.

"Sok tanulságot viszek magammal [a karakteremtől], nemcsak emberi lényként, hanem színésznőként is. Magammal viszek új barátságokat, új kollégákat, és kipipálhatok a listámon egy újabb kihívást, melyet elértem az életemben. Nagyszerű karakter volt, egy nagyszerű történetben, nagyon hálás vagyok a Televisa-nak, és mindenek előtt Chava-nak [Mejía], amiért megbízott bennem." - tette hozzá arról, mit visz magával a projektből.


Kimberly-t nemrég még a Vuelve a mí főgonoszaként láthatta a közönség a Telemundo műsorán, ahol William Levy és Samadhi Zendejas oldalán gonoszkodott, most pedig a történet főhősnőjének bőrébe bújt, így erről is megkérdezték, melyiket szereti jobban: a főhősnő vagy a főgonosz. "Imádtam [pozitív karakter lenni], sok-sok főgonoszt alakítottam eddig, akiket imádok, akik lenyűgöznek, de kilépni a komfortzónádból és elfogadni egy ilyen kihívást, hogy egy ilyen nemeslelkű embert alakítsak, mint amilyen Angelli, nagy örömmel töltött el, rengeteget tanultam. Úgy érzem, hogy a karakterek kiválasztják az embert, és meg kellett érkezzen az életembe ez a karakter, egy nemeslelkű nő, kiszakítva azokból az erős érzelmekből, amit a főgonoszokkal [átélek]. Nagyon kellett [egy ilyen karakter], igazság szerint nem is tudtam róla, hogy hiányzik nekem egy ilyen karakter, nagyon élveztem, és úgy gondolom, hogy a közönség még jobban élvezi, mint én." - mesélte a színésznő. A telenovellát, melynek szereposztását Gala MontesJosh Gutiérrez, Gaby Spanic, Eugenia Cauduro és René Strickler is erősítik, a mexikói Las Estrellas 16:30-as sávjában fut jelenleg is.


Végül pedig azt is megkérdezték a venezuelai színésznőtől, akit olyan telenovellákban láthattunk már korábban is hazánkban, mint az El rostro de la venganza (Utolsó vérig) vagy a Vino el amor (Mámoros szerelem), hogy milyen tervei vannak a közeljövőben szakmai téren. "Jön egy új projekt, jön egy új karakter, de még nem beszélhetek róla, van egy pár hét vakációm, aztán kezdem. Nagyon elégedett vagyok mindazzal, ami történik az életemben." - mesélte jövőbeli terveiről, amikor pedig arról kérdezték, hogy a Televisánál lesz-e ez az új projekt, azt felelte: "arrafelé".

A telenovella forgatásai tehát befejeződtek, azonban Mexikóban még egy jó ideig képernyőn lesz a novella, egészen pontosan július 19-ig, az pedig már biztos, hogy hazánkba is megérkezik.

Mit gondoltok Kimberly alakításáról és a karakteréről? Ki követi közületek a novellát? Mi a véleményetek róla?


Megjegyzések