Leona bosszúja: a telenovella színésznői testvérek a való életben

Az El amor invencible (Leona bosszúja) szereposztását erősíti Isabella Tena és Ana Tena is, akik a való életben testvérek. "Nagyon jól kijövünk, sokat támogatjuk egymást." - ismerte be Ana Tena, aki Lolát kelti életre a melodrámában.


Az Angelique Boyer, Danilo Carrera és Daniel Elbittar főszereplésével készült El amor invencible (Leona bosszúja) nagyszerű szereposztással készült, mely nagy karrierrel rendelkező színészeket kombinál a fiatal tehetségekkel, akik karrierjüket kezdik a telenovellák világában. Ez az esete Ana Tena-nak is, aki Lola García-t, Jacinta (Alejandra Ambrosi) és Jeremías (José Daniel Figueroa) lányát kelti életre, aki az interneten keresztül talál lehetőséget arra, hogy feljebb jusson, majd így válik Calixto Peralta (Víctor González) szeretőjévé.

A fiatal színésznő korábban már olyan telenovellákban szerepelt a TelevisaUnivision-nál, mint a Soltero con hijas (Derült égből apa) és a La madrastra (A mostoha), ahol Aracely Arámbula lányát keltette életre. Mindkét produkcióban láthattuk hazánkban is, jelenleg pedig a mexikói tévétársaság legfrissebb produkciójában, a Marea de pasiones-ben szerepel.

Ana Tena kelti életre Lolát

Ana azonban nem az egyetlen színésznő a családjában, ugyanis a közel három évvel fiatalabb húga is ezt a szakmát űzi, sőt, szintén részese Juan Osorio sorozatának. Nem másról van szó, mint Isabella Tena-ról, aki Angelique Boyer lányát, Ana Julia Torrenegro-t kelti életre a melodrámában. Isabella-t sokan a 2014-ben készült Mi corazón es tuyo-ból (Szerelem ajándékbaismerhetik, ahol Luz Lascurián-nak adott életet; a novella pedig szintén Juan Osorio alkotása volt.

"Minden akkor kezdődött, amikor kicsi voltam. Mindig azt mondtam anyukámnak, hogy benne akarok lenni a tévében és szeretnék színészkedni, de abban az időben balettoztam, gimnasztikáztam, ilyen dolgokat, amiket kiskorban csinálsz. És egy nap anyukám meglátta a CEA [a Televisa színészképzőjének] gyerekeknek szóló felhívását, és úgy döntött, hogy elvisz minket, engem és a húgomat, de azt mondta, hogy 'ha mindketten bekerültök, akkor rendben, ha nem, nem, vagy mindketten, vagy egyikőtök sem'." - mesélte Ana arról, hogyan kerültek be a legnagyobb mexikói tévétársaság falai közé. "Szerencsére mindketten bekerültünk." - folytatta.

Isabella Tena alakítja Ana Juliát

Habár aki abban a pillanatban azzal álmodott, hogy színésznő lesz, Ana volt, végül elsőként debütált a telenovellák világában, Isabella lett. "Körülbelül a CEA felénél a húgom bekerült egy novellába, és ez egy nehéz pillanat volt számomra, mert azt mondtam magamnak, hogy 'miért őt [választották] és nem engem, hisz én akartam először, miért ő hamarabb, mikor miattam volt ott'". - vallotta be őszintén. "De megértettem, hogy vannak dolgok másoknak is, és ami neked való, az neked való, és ami nem, nem. Úgyhogy köszönhetően annak, hogy a húgom bekerült abba a novellába, elkezdtünk többet megtudni a dolgokról, hogyan zajlanak, hogyan kerülsz be..."

A kezdetekkor Ana-nak nem volt akkora szerencséje, mint a húgának. "Befejeztem az iskolát, rengeteg szereplőválogatáson voltam, [és] rengetegszer mondtak nekem nemet, de egyszer végül bekerültem egy novellába. Kicsi voltam, én lettem Renata Notni kicsiként, és nem tudod, milyen boldog [voltam]... Ez a boldogság, hogy elértem valamit, amit szerettem volna, és amiért annyit harcoltam, a legjobb érzés volt. És attól kezdve több novellában szerepeltem, elkezdtem használni a közösségi oldalakat, unitárisokban szerepeltem..." - mesélte.

Ana Tena és Isabella Tena a telenovella producerével, Juan Osorio-val

2023-ban eljött az az alkalom, amikor a Tena testvérek karrierjük során először szerepeltek együtt egy telenovellában, az El amor invencible-ben (Leona bosszúja).

"Vannak néha vitáink, és minden, de nem [komoly], nagyon jól kijövünk, sokat támogatjuk egymást, és úgy gondolom, hogy ettől a karriertől érettebb is leszel, és más módon látod az életet." - mesélte testvérével való kapcsolatáról.

Mit gondoltok a fiatal tehetségek alakításáról a novellában és karaktereikről?


Megjegyzések

  1. Mészáros szilvia A 2 lány közül a vállpántos ruhás a leg őszintébb de észre ,vettem,nem hordannak karkötöt,vagy nyakláncot .szines gyöngyöt,vagy szines gumit füzennek mint én csak az a baj hogy kevés van nekem

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése