Gabriel Porras ezzel foglalkozott a színészkedés után: "Ki kell fizetnem a számlákat"

Gabriel Porras az egyik legnépszerűbb színész volt a floridai székhelyű Telemundo-nál, azonban az ajánlatok egyszer csak már nem érkeztek, így kénytelen volt másban elhelyezkedni. "Ki kell fizetnem a számlákat." - vallotta be.


Sok éven keresztül Gabriel Porras volt az egyik legnépszerűbb tehetsége a floridai székhelyű Telemundo-nak, ahol olyan sikersorozatokban szerepelt, mint az El rostro de Analía (A bosszú álarca), a Sin senos no hay paraíso (Csajok, szilikon – ez lesz a Paradicsom), a Dónde está Elisa (Elisa nyomában), a La reina del sur (Dél királynője), a La casa de al lado (Zárt ajtók mögött), a Corazón valiente (Több mint testőr), a Los miserables (Lucía – A sors üldözöttje), de még a társaság legnagyobb volumenű produkciójában, az El señor de los cielos-ban is szerepelt. Legutolsó telenovellája a 2018-ban készült Al otro lado del muro volt, azóta csupán kisebb miniszériákban tűnt fel.

Az évek múlásával ugyanis a telefonja már nem csörgött, és már nem érkeztek a szerepajánlatok, ami arra késztette őt, hogy újra feltalálja magát és egy másik szakmában helyezkedjen el: így lett belőle bárpultos.


A mexikói színész nemrég a Desiguales című programban mesélt őszintén a valóságáról. "Úgy gondolom, hogy az a legnehezebb, amikor otthon vagy, és várod azt a híres hívást, amire várunk mi színészek, a következő főszerepre vagy a következőre, ami velünk történni fog, és egyszerűen nem jön. Eltelik egy év, nem jön, eltelik két év, eltelik a harmadik év, és továbbra is szereplőválogatásokra jársz, de nem történik semmi. Ekkor két választásod van: vagy azt mondom, hogy szörnyű színész vagyok, nem voltam jó és elásom magam a föld alá vagy arra gondolsz, hogy a körülmények nincsenek jól ebben a pillanatban számomra mint színész. De a testem és az elmém továbbra is aktívak, és be kell fizessem a számlákat, az adókat, mindent, amit be kell fizetni, úgyhogy meg kell hozni a döntést, mit teszek; milyen tevékenységet tudnék én folytatni, aki színész vagyok, amitől nem érzem rosszul magam. És azt mondtam magamnak, hogy a színészek mindig pincérek vagy bárpultosok voltunk, mielőtt elértük a sikert, úgyhogy talán ez lehet az út. És beiratkoztam egy bárpultos kurzusra." - mesélte.


"És amikor már elkezdtem dolgom, jaj, Istenem, én nagyon tisztelem a pincéreket és a bárpultosokat, ahogyan azt el sem tudják képzelni, ez egy rendkívül kemény munka. A legkevesebb az italok összekeverése, több tonnányi jeget kell cipelni, hogy az italokba tehesd. Minden, amit látnak az éttermekben, a szépen elrendezett üvegek, mindezen üvegeket eltesszük, majd [másnap] ismét kitesszük szépen minden nap, minden egyes nap feltakarítunk mindent, és ha a főnök azt látja, hogy állsz egy helyben, ad valami feladatot, nem használhatod a telefonod, nem ülhetsz le..." - mesélte az élményéről mint bárpultos.

A műsorvezetők azt is megkérdezték a színésztől, hogy megítélték-e kollégái új munkája miatt, mire azt válaszolta, hogy "nem tudom, hogy mit gondolnak, amit tudok, hogy sok kollégát ismertem meg, akik azt mondták, hogy nem láthatják meg őket a felső vezetők, hogy taxiznak, mert akkor azt fogják mondani, hogy 'nézd, nincs munkája'. Épp ellenkezőleg, én úgy gondolom, hogy ha ez a vezető meglát ott téged, lehet, hogy azt mondja, hogy 'nézd, ezt csinálja, felhívom, miért is ne', úgyhogy ez egy másik nézőpont. Amit mások gondolnak az én problémámról, az az ő problémájuk." - válaszolta.


A színész azt is megosztotta, hogy a bárban sok vendég felismerte őt. "Állandóan. Emellett meg kell köszönnöm a kubaiaknak, hogy olyan nagylelkűek voltak velem. Nagyon rendesek voltak, különösen a borravalókkal. Volt, hogy 200-300 dollárral jöttem el, amit csak borravalónak kaptam." - mesélte.

A munka azonban nehezebb volt, mint azt gondolta volna. "Három hét után már sírtam, esküszöm, leültem egy padra, és mondtam magamnak, hogy ezt nem... fájt mindenen és úgy éreztem, ez nem az én szakmám." Ezért három hónap után úgy döntött, abbahagyja a munkát. "Átgondoltam a dolgokat, hogy arra jutottam, hogy inkább kevesebb színházat csinálok, többet spórolok, talán kiadom a házam vagy nem tudom, vagy más alternatívát keresek, de a lényem már majdnem sérülni kezdett, mert ez nem én voltam. Nagyon tisztességes munka, nagyon nehéz, de nem az enyém." - vallotta be őszintén.

Ki látná szívesen újra Gabrielt egy telenovellában?


Megjegyzések

  1. Reméljük, hogy még szerepelni fog.

    VálaszTörlés
  2. Először is: meg vagyok lepve, hogy a civilállás egy jelenség a telenovella-színészek között. Másodszor is, nem követem a Telemundo színészeinek életét, de én azt hittem, Gabriel Porras még mindig aktív és főszerepeket játszik. Sajnálom, hogy "kiköpte magából" a gépszíj, remélem, mihamarabb vissza tud térni és hozzá méltó szerepekben.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése