El amor no tiene receta: Altair Jarabo gonoszabb, mint valaha

Altair Jarabo visszatért a mexikói Las Estrellas képernyőire karrierje leggonoszabb főgonoszával, mégpedig az El amor no tiene receta-ban, Juan Osorio legújabb telenovellájában, melynek főszereplőit Claudia Martín és Daniel Elbittar keltik életre.


Miután 2023-ban megkapta első főszerepét a Telemundo thrillerjében, a Juego de mentiras-ban, Altair Jarabo visszatért a TelevisaUnivision, méghozzá az El amor no tiene receta nagy főgonoszaként; ahol Ginebra Nicoliti-t kelti életre Juan Osorio melodrámájában, melynek főszereplőit Claudia Martín és Daniel Elbittar alakítják. Habár számos antagonistát és negatív karaktert alakított már karrierje során, többek között a Mi pecado (Az én bűnöm), az Abismo de pasión (Bűnös vágyak), a Vencer el desamor (Viharos szívek) és a Corazón guerrero (Háborgó szívek) novellákban, a mexikói színésznő nem kételkedett abban, hogy Ginebra karaktere a leggonoszabb mind közül, akiket életre keltett. Többek között erről is mesélt az exkluzív interjú keretein belül, melyet a People en español-nak adott, s melyet a folytatásban olvashattok.

Claudia Martín (Paz), Daniel Elbittar (Esteban) és Altair Jarabo (Ginebra)

Altair, mi vonzott téged ebben a történetben és a karakteredben?

"Amikor beszéltem Juan Osorio-val [a vezető producerrel], akkora szenvedéllyel mesélt, részletesen mesélt Ginebráról, aki az én karakterem, és arról, hogy mennyire összetett ez a történet, mire én azt mondtam, hogy 'azta, ehhez van nekem kedvem'. Úgy gondolom, hogy megvan benne minden elem, hogy a közönség rákapjon, és visszatérjen minden nap még többért."


Meddig ér el Ginebra gonoszsága?

"Nincs határa [a gonoszságának] (nevet), és még a kiskorúak sem menekülnek, ezzel mindent elmondtam."


Azt mondhatjuk, hogy ő a legdurvább főgonosz, akit eddig életre keltettél?

"Kétség kívül, és emellett, úgy gondolom, hogy a 'gonoszságmérőn' ő az egyik legelhatározottabb, aki képes a leggonoszabb dolgokat végrehajtani."


Nehéz színészként emberiséget keresni egy ilyen karakterben, hogy hihető legyen?

"Ebből a szempontból rendkívül ki vagyok segítve, mert már a forgatókönyvekben is egy összetett, jól megírt, megalapozott karakter található; két nagyszerű rendező kezében van, akikkel nagyszerű és végtelem jó kémia és kommunikáció van Bonnie Cartas és Eric Morales. Valóban együtt dolgozunk azon, hogy megalkossunk egy karaktert... nem olyan, aki kiabál és felrobban minden pillanatban, és gonosz arcot vág. Nem, [Ginebra] olyan, mint egy gonosz ember a való életből, aki lehet imádnivaló, jókedélyű és kétszínű, és ilyennek kell lennie minden szituációban. Nagyon jól érzem magam ezzel a produkcióval. Valójában nagyon el vagyunk kényeztetve, jól bánnak velünk. Mindannyian a nagyok vállán pihenünk, hogy a legjobban végezzük a munkánkat."

Altair Jarabo mint Ginebra Nicoliti

Emlékszel arra, melyik volt a legerősebb jelenet, amit el kellett játszanod főgonoszként egy telenovellában?

"Azt merem mondani, hogy ezzel a karakterrel történik. Samara (Mía Fabri) karakterével vannak ezek a jelenetek, aki egy hétéves kislány. Nagyon durvák. Azt hiszen, hogy ezek voltak a legdurvább jeleneteim, 100%. Ginebra, úgy gondolom, hogy egy ikonikus karakter lesz."


Gyerekekről beszélve... milyen velük dolgozni?

"Úgy gondolom, hogy mint mindig, amikor egy másik ember szólsz, figyelembe kell venni, hogyan reagál, mi történik, ha megtanítasz neki valamit, és alkalmazza azt az életében vagy a karrierjében. Mindannyian nagyon kedvesek, nagyon aranyosak. Mía (Samara) nagyon jól dolgozik, emlékezetből csinálja. Úgy gondolom, hogy briliáns jövővel rendelkező színésznő lesz."


Milyen kapcsolatod lesz a történetben ezzel a kislánnyal?

"Az első részben tisztán látszik, hogy két nő is gyermeket szül: az egyik Ginebra, az én karakterem, a másik Paz, aki Claudia [Martín], a főhősnő. Különböző szülések, különböző környezetben, színben, érzésekben, mindenben. És az egyik jól végződik, míg a másik nem. Ginebra karakterének szüksége van arra a gyerekre, hogy az övé legyen az örökség, és mivel a szülés nem jól sikerül, a babája nem él, neki pedig szüksége van egy babára. És el tudod képzelni, merre tart a történet. Nem mesélek el többet, hogy ne hagyd ki az első részt."


A generációd színésznői közül sokan a streaming platformokat preferálják, és ezzel eltávolodtak a telenovelláktól, te azonban még itt vagy. Mit keresel karriered ezen szakaszában? Mi az, ami motivál téged?

"Motivál, hogy egy jó csapattal dolgozhatok, egy jó producerrel. Ez egy olyan hely, ahol támogatva, magabiztosnak érzem magam, ebben a különleges esetben egy híres producerrel. Nagyon jól érzem magam a kezei között, nagyon hálás vagyok, hogy nekem adta ezt a lehetőséget. Vannak dolgok, amin nem tervezek változtatni, és jól vagyok így, tökéletesen jól vagyok. Sok szerencsét kívánok mindenkinek, akik a radikális változás mellett döntenek a karrierükben és az életükben, csodálatos dolognak tartom, én ez alkalommal arra teszem fel magam, hogy nagy sikert érjek el, és nagyon pozitív vagyok azzal kapcsolatban, hogy ez így is lesz."

Mit gondoltok Altair legújabb karakteréről, Ginebráról? Mit vártok tőle a történet folyamán?


Megjegyzések

  1. Én el tudtam volna képzelni főhősnőként is.

    VálaszTörlés
  2. Jól játsza a gonosz szerepeket a Viharos szívekben a hideg futkosott a hátamon mikor elő vette a gonosz mosolyát.
    Viszont jó lenne már egy televisás főszerep neki.

    VálaszTörlés
  3. Érdeklődnék, hogy tud-e valaki segíteni nekem abban, hogy ezeket a Televisa-s vízjeles képeket (amiket kiadnak a telenovellákhoz) honnan lehet letölteni vagy megnézni? Van valamilyen oldal vagy fórum?Régebben ha jól emlékszem (bár nem biztos) a Televisa-nak volt valamilyen oldala oda rakták fel, de nem találom.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése