Nézettség: lefelé ível a telenovellák nézettsége a Las Estrellas-on

Az utóbbi időszakban jelentős csökkenést mutatott a TelevisaUnivision csatornája, mexikói Las Estrellas a novellák terén; a folytatásban arról olvashattok, hogyan teljesítenek a jelenleg futó melodrámáik.


Általánosságban elmondható, hogy az utóbbi években csökkent a telenovellák nézettsége a mexikói Las Estrellas műsorán, mely sok okra vezethető vissza, ma már jóval kevesebben néznek tévét, köszönhetően annak, hogy szinte minden elérhető az interneten is. Azonban az elmúlt időszakban még jelentősebben csökkent a nézettség, a napokban pedig az év mélypontját is elérték, ami a számokat tekinti.

A délutáni 16:30-as sávban jelenleg Ignacio Sada újdonsága, a Nadie como tú fut, Karla Esquivel és Brandon Peniche főszereplésével. A telenovella jól startolt egy 2,6 milliós nézettséggel, aztán 2-2,5 millió között mozgott, mely jó ebben a sávban, hiszen délután még kevesebben néznek tévét. Habár az elmúlt hetekben inkább a 2 milliót súrolta, sőt, többször is lement 2 millió alá; legalacsonyabb nézettsége 1,7 millió volt.

A Minas de pasión második etapjának posztere

18:30-tól a Minas de pasión látható, a La patrona (Az örökség) új verziója Livia Brito és Osvaldo de León főszereplésével. Pedro Ortiz de Pinedo novellája elég alacsony adatokat produkált, erről írtunk is korábban, ám a második etap kezdetével egy kis emelkedés volt megfigyelhető. Korábban a 2 milliós határt súrolta, most inkább 2,5 millió között mozognak az epizódok, ám így is alatta van az őt megelőző Perdona nuestros pecados-nak.

20:30-tól Nicandro Díaz legújabb romantikus komédiája, a Golpe de suerte látható Mayrín Villanueva és Eduardo Yañez főszereplésével. A novella 3,01 milliós nézettséggel startolt, azóta azonban viszont kevésszer ugrotta át a 3 milliós határt, jelenleg 2,6 és 2,8 millió között mozog. A producer korábbi sikersorozatai, a Mi fortuna es amarte és a Mi camino es amarte számait egyelőre nem éri el a novella.

Az El maleficio hivatalos posztere

Végül pedig, a telenovella, mely a legrosszabb adatokat hozza, az az El maleficio, José Alberto Castro feldolgozása a klasszikus novellából, melyben Fernando Colunga visszatért a telenovellák világába, Marlene Favela oldalán. Már az első részeit is kevesen nézték, azonban a nézettség egyelőre nem emelkedett, sőt, november 21-én, a 7. része mindössze 2 milliós nézettséget ért el, mely az egész évben a legalacsonyabb az idősávban. Sőt, még a délutáni novella is megelőzte aznapi 2,2 milliós nézettségével.

Mit gondoltok a rendkívül alacsony nézettségekről? Ti minek tudjátok be ezeket az adatokat? Követitek eredetiben valamelyik premiert?


Megjegyzések

  1. Én az El Maleficio-t nézem az interneten,nekem tetszik,egyetértek azzal hogy manapság már lehet hogy többen nézik az interneten a sorozatokat mint a tévében ,mert az életritmusukat nem tudják a tévéhez igazítani, és persze kell hogy érdekelje a közönséget a történet vagy a színész aki a főszerepet alakítja.

    VálaszTörlés
  2. Én is csak ezt az okot tudnám felhozni. Mindenki inkább streaming szolgáltatónál keresgél.
    A másik dolog, hogy amióta a Fabrica de suenos sorozatokat elkezdték, más lett a sorozatok képi világa is. Nekem spec elég hidegnek tűnik.
    Szívesebben nézem vissza az általatok feltöltött, korábbi sorozatokat (Menekülés a szerelembe, A szív parancsa, Elisa nyomában).
    Az El maleficio pedig szerintem nem lenne rossz, de az emberek inkább Castro-ból ábrandultak ki, mert szerintem alibiből készít sorozatokat az utóbbi időben. Nem tetszenek a mostani munkái.

    VálaszTörlés
  3. Castró sorozatai lassúak, a vègén begyorsulnak. Ezt sokan szóvá tették. Juan Osorio sorozatai is sokkal jobbak voltak a régebbiek, pl: Esperanza, Siempre te amaré. Vagy Emilio Larossáé. Szívesebben nézem a régebbi “igaz” alkotásokat én is.

    VálaszTörlés
  4. Az a helyzet raneztem a youtubeos osszefoglalok nezettsegere, hat ott se mas a helyzet. A Nadie Como Tunak 2x annyi online megtekintese van, mint az El Maleficionak. Az embereket tenyleg kevesbe erdekli ez a fomusoridos sorozat.

    Latin-Amerikai forumozok szerint az 1980as evekbeli verziohoz kepest tonkrevagtak Enrique del Martino karakteret. Ezt lattam felhozni fo indoknak.

    VálaszTörlés
  5. Én is észrevettem hogy párhuzamot keresnek a két verzió között ,úgy látszik hogy nem értették meg azt hogy ez a 2023-s sorozat teljesen más mint a korábbi,csak a címe és a gonoszlény-Bael ugyanaz,többször is hangsúlyozták a kettő közötti eltérést de úgy látszik nem fogják fel.Én továbbra is nézem nekem tetszik.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése