Adamari López visszatérése: Carlos Bardasano szívesen dolgozna vele

Adamari López szerződése véget ért a Telemundo-val, így a színész-műsorvezető visszatérése a telenovellákhoz terítékre került Mexikóban.


Az utóbbi 10 évben Adamari López karrierjét a műsorvezetésre fókuszálta, de mielőtt a floridai székhelyű Telemundo egyik legkedveltebb műsorvezetőjévé vált volna, a szintén vállalkozó a telenovellák világában szerepelt színésznőként, ahol olyan telenovellákban láthattuk, mint a Camila (Camila), a Locura de amor (Barátok és szerelmek), az Amigas y rivales (Szeretők és riválisok) és a Gata salvaje (Vadmacska).

Hetekkel ezelőtt jelentette be a színésznő, hogy befejeződött a szerződése a Telemundo-val és kilépett az Hoy Día című műsorból is, melynek egyik műsorvezetője volt, így a rajongói esélyt látnak arra, hogy visszatérjen a telenovellákhoz. "Már ideje, hogy színészkedjen" vagy "Ő volt az egyik legjobb színésznő az idejében" - ilyen kommentekkel látták el rajongói közösségi oldalát.

Adamari López és Michelle Vieth a Szeretők és riválisokban 2001-ben

Maga Adamari vallotta be hónapokkal ezelőtt, hogy egyszer szeretne visszatérni a telenovellák világába. "Szeretnék [visszatérni]. A színészkedést nagyon élvezem, és onnan szerzek katarzist sok dologhoz. Néha, talán nem jó így magamról beszélni, de úgy gondolom, hogy jó ember vagyok, és mint minden jó ember, nekem is megvannak a pillanataim, amikor dühös vagyok, amikor szomorú vagyok, amikor haragszom, és úgy gondolom, hogy a karaktereken keresztül, mert általában gonoszokat alakítottam, amikor novellákban szerepeltem, ki tudom adni magamból ezeket a dolgokat úgy, hogy nem okozok kárt senkinek. Ha ezekkel a negatív karakterekkel kiabálok, sírok és kiadom magamból az érzéseket, az indokolt, és kiadom magamból ezt a dühöt és kész, úgyhogy néha ez hiányzik. 10 éve vagyok csak műsorvezető, és néha megkérdezem magamtól, hogy mikor jön el az a karakter, akivel kiadhatom magamból a frusztrációimat és a dühömet." - nyilatkozta.

Adamari a 2009-es Alma de hierro-ban

Utoljára 2009-ben szerepelt egy telenovellában – kivéve az epizódszerepét a 2017-es a La fan-ban – méghozzá a TelevisaUnivision-nál az Alma de hierro-ban, melyben Angelique Boyer is szerepelt, akivel a fenti képen is látható. Azonban annak ellenére, hogy már több, mint 10 éve lecserélte a színészetet a műsorvezetésre, a producerek nem feledkeztek meg róla.

"Nagy rajongója vagyok Adamari-nak a novellák idejéből és nagyon hiányolom őt. Amint ő készen áll, a kapuink nyitva állnak előtte." - nyilatkozta a People en español-nak Carlos Bardasano, a Si nos dejan (Alicia új élete) és a Rubí (Rubí visszatér) producere. "Mindig szerettem volna vele dolgozni, most talán összejön... sosem késő." - tette hozzá.

Ti szívesen látnátok újra Adamari-t egy novellában? Milyen karaktert adnátok neki és melyik producernél látnátok szívesen?


Megjegyzések