Nadie como tú: megáldották a telenovellát

Egy katolikus misével a TelevisaUnivision 11-es stúdiójában, megkezdődtek a Nadie como tú forgatásai, melynek főszereplőit Karla Esquivel és Brandon Peniche keltik életre.


Ahogyan az már megszokott a TelevisaUnivision-nál, mindig megáldják a produkciókat egy katolikus mise keretein belül, ahol ezzel hivatalosan is megkezdik a telenovella forgatásait. Nincs ez másképp Ignacio Sada legújabb projektje, a Nadie como tú esetében sem, melynek főszereplőit Karla Esquivel és Brandon Peniche alakítják. A múlt hét folyamán a produkció összegyűlt a Televisa 11-es stúdiójában, hogy közösen megünnepeljék a forgatások megkezdését.

"Nagyon jól érzem magam a produkcióban, ez egy gyönyörű produkció, Nacho, az összes kollégám, a színészek hihetetlenek, hatalmasak, úgyhogy az igazság az, hogy nyugodt vagyok, mert tudom, hogy egy nagyszerű csapatban vagyok, és mindenek előtt nem vagyok egyedül." - nyilatkozta Karla Esquivel, aki ezzel a szereppel fog debütálni főhősnőként.


"Apum, nem mondta úgy, ahogy szokták, de sok-sok szerencsét kívánt, hogy tegyem oda magam. A feleségem mindig nagyon büszke rám, mindig mondja nekem; ő tudja, mennyit küzdöttem, mennyit sírtam, mennyit tanultam, úgyhogy ez egy nagy szerencse. Én nagyon szerencsésnek tartom magam, amiért Isten megengedi, hogy azt csináljam, amit a legjobban szeretek." - nyilatkozta az ő részéről Brandon Peniche.

A főgonoszokat Eduardo Santamarina és Elizabeth Álvarez alakítják, utóbbi arról mesélt a Televisa Espectáculos kameráinak, támogatja az új generációt. "[Karla] egy gyönyörű főhősnő kislány, micsoda büszkeség, hogy mexikói, imádom, hogy egy Mexikóról szóló történetben a főhősnő mexikói. Az igazság az, hogy örömmel nézem az új tehetségeket, a fiatalságot, és az igazság az, hogy én mindig többet tanulok tőlük, mint ők tőlem, mert szeretem látni bennük mindezt az energiát." - vallotta be a színésznő.


Irina Baeva elmondta, hogy nagyon szereti misével kezdeni a munkáját Isten előtt. "Úgy gondolom, hogy ez egy olyan hagyomány, mely megérdemli a világ minden tiszteletét. Én ortodox vallású vagyok, ami nagyon hasonlít a katolikushoz, de nagyon csodálom és tisztelem [a vallást]. Mindig jelen vagyok ezeken az eseményeken, mert imádom őket." - mesélte az Amor dividido (Válaszutak) antagonistája.

Ennek a történetnek szintén részese Alejandra Barros, Diego Olivera, Daniela Álvarez és Carlos Speitzer is. "Egy órás karakterizációs folyamat lesz, ez egy olyan dolog, amit imádok. És ez nagyon szuper, mert úgy gondolom, hogy ez egy olyan dolog, ami hozzáad vizuálisan [a novellához]." - mesélte Carlos Speitzer. "Ez az első fiatal főszerepem, úgyhogy nagyon boldog vagyok. Egy olyan karakter, akit nagyon szeretek, mert nagyon arcátlan, nagyon arcátlan. Jazmín-ban van ebből egy kicsi, de a nemesség győz benne." - nyilatkozta az ő részéről Daniela Álvarez.


"Egy nagyszerű szereposztást sikerült összehoznunk, kedves, kellemes emberekkel, akik jó csapatot alkotnak." - tette hozzá a telenovella producere, Ignacio Sada. A Nadie como tú forgatásai már hivatalosan is elkezdődtek, képernyőre pedig augusztus 14-én kerülnek a mexikói Las Estrellas 16:30-as sávjában.


Megjegyzések