Leona bosszúja: Isabella Tena azzal álmodik, hogy egy nap ő is főhősnő lesz

A befejező részek könnyek nélkül hagyták Isabella Tena-t és Emiliano Gonzalez-t, akik Angelique Boyer gyerekeit keltik életre az El amor invencible-ben (Leona bosszúja), azaz Leona Bravo "Napját" és "Holdját. A fiatal színészek egy exkluzív interjú során meséltek a telenovelláról, melyet két részletben olvashattok nálunk.


Habár már mindkettejüknek volt egy karrierje a telenovellák világában, életre kelteni az El amor invencible (Leona bosszúja) főhősnője, Angelique Boyer gyerekeit, egy új állomást jelent karrierjeikben, emellett felfigyeltek rájuk a producerek is mint jövőbeli lehetséges főszereplőkre. Isabella Tena és Emiliano González egy exkluzív interjút adtak a TVyNovelas Magazinnak a tengerentúli vetítés azon szakaszában, ahol jelenleg hazánkban tart a novella, melyben meséltek arról, hogyan érkezett az életükbe a telenovella, valamint azt is bevallották, milyen a Leona Bravo-t megformáló Angelique Boyer oldalán dolgozni.

A 16 éves Isabella Tena-t sokan a Mi corazón es tuyo-ból (Szerelem ajándékba) ismerik, ahol Luz-nak adott életet. A fiatal színésznő 2018-ban visszavonult a Mi marido tiene más familia után, hogy tanulmányaival foglalkozzon, azonban 2023-ban visszatért a telenovellák világába, mégpedig Ana Julia karakterével. "Szükségem volt egy kis pihenésre, mert kiskorom óta telenovellázok, de amikor Juan Osorio felhívott, nem kételkedtem, mivel egy hihetetlen karaktert ajánlott fel, ami a visszatérésemet jelentette a televízióba. Azt is mondhatnám, hogy egy ugrás a gyerekszínészből a tinédzser színészbe; számomra változást jelent a karrieremben, most már jobban megértem a kollégáimat." - mesélte a fiatal tehetség.

Angelique Boyer és Isabella Tena a melodráma forgatásai alatt

Ana Julia-ról, karakteréről a TelevisaUnivision melodrámájában elmondta, hogy abban hasonlít rá, hogy mindketten jókislányok és nagy szívük van. "Azonosulni tudok vele más dolgokban, például egy nagyon érzékeny lány, és úgy gondolom, hogy én is az vagyok, éppen ezért könnyen adom ezt át, mert nagyon természetesen jön belőlem." - mesélte a színésznő, aki a tévétársaság színészképzőjében, a CEA-ban tanult.

Szétosztani az idejét a forgatás és az iskola között volt a legnehezebb Isabella számára az elmúlt hónapokban, mivel nem akart felhagyni egyik területtel sem, hogy prioritást adjon a másiknak. "Hétvégeken kellett beadnom a házi feladataimat, mert szerettem volna folytatni és befejezni a tanulmányaimat. A tanáraim és az osztálytársaim nagyon támogattak, bármilyen témában, amit nem értettem, segítettek, ezzel sokkal könnyebb volt a feladatom." - mesélte Isabella, akinek korábban szembe kellett néznie a kiközösítéssel és a rossz megjegyzésekkel is, amiért a szórakoztatóiparban dolgozik.

Angelique Boyer és a gyerekeit megformáló Isabella Tena és Emiliano Gonzalez a novella bemutatóján

Életre kelteni Angelique Boyer lányát a sikeres melodrámában nagy kihívást jelent számára, ugyanis "mivel ő ilyen magas szinten van, én nem tudtam mást tenni, csak közeledni ehhez".

A kapcsolat, ami a tévéképernyőkön látszik, átlépte a valóság kapuját is; Isabella bevallotta, hogy nagyon jól kijönnek, és próbálta a legkisebb dolgot is megtanulni tőle. "Nyilvánvalóan nagyon szeretnék az ő szintjén lenni; szépen lassan elérem majd, azzal álmodom, hogy én is főhősnő leszek, de tudom, hogy ehhez sokat kell dolgoznom és koncentrálnom." - nyilatkozta Angie-ről, akiről azt is kiemelte, hogy mindig mosolyogva érkezett a forgatásokra "üdvözölve mindenkit" a fárasztó forgatási ritmus ellenére.

Mi a véleményetek a fiatal színésznőről? Mit gondoltok a karakteréről?


Holnap az interjú folytatását olvashatjátok Emiliano Gonzálezzel...


Megjegyzések

  1. Én nagyon támogatom a fiatal, tini színészeket, színésznőket. Én is 18 éves vagyok, és annyira jó látni a korombelieket higy fejlődnek fejlődnek és fejlődnek. Nagyon szurkolok nekik és követem a munkaságukat.😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szintén, 18 vagyok, egy híján 19. Nagyon megszerettem én is a kortársaimat. Ugyan ezt, amit leírtál én is ezt mind elmondhatom.😊😇

      Törlés
  2. Inkább főgonosz szerep állna jól neki, viszont Karla Gaytánt el tudnám képzelni főhősnőnek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Miért a főgonosz szerepe állna jól neki? Hiszen olyan cuki!

      Törlés

Megjegyzés küldése