Christian Meier meglepő vallomása: "Sosem szerettem telenovellákban szerepelni"

Christian Meier nemrég interjút adott a La habitación de Henry Spencer keretein belül, melyben őszintén beszélt telenovellás múltjáról, és mindenkit meglepett vallomásaival.


Telenovellák, mint a Luz María (1998), a La Tormenta (2005), az El Zorro: la espada y la rosa (2007) és a Doña Bárbara (2008) tették Christian Meiert az egyik legsikeresebb színésszé a telenovellák világában. Az évek óta visszavonult perui színész nemrég olyan nyilatkozatokat tett telenovellás múltjáról, melyek meglepték rajongóit; emellett olyan őszintén beszélt életének ezen szakaszáról, mint még soha.

"20 telenovellában szerepeltem, és valószínűleg 3 alkalommal élveztem a munkámat, többször nem." - lepett meg mindenkit vallomásával Christian Meier, aki a perui América Producciones-től kezdve a Telemundo-n át a Televisáig, több tévétársaságnál is dolgozott.

Christian Meier egy 2018-as eseményen

"Én sosem szerettem telenovellákat csinálni, sosem, azért csináltam, mert nagyon jól fizettek, mert volt egy olyan pillanat, amikor már nem utasíthattam vissza őket, mert beismertem, hogy egy nagyon kiváltságos helyzetben voltam, amiért valószínűleg nagyon sokan küzdenek. Emellett nekem már volt egy családom, három gyermekem volt, és nyilvánvalóan teljesítenem kellett apai kötelezettségeimet, úgyhogy ez egy hógolyó volt, mely szépen nőtt." - vallotta be a Luz María (Luz María) és a Zorro, la espada y la rosa (Zorro) főhőse Luis Carlos Burneo videóblogjában, a La habitación de Henry Spencer-ben.

A színész beismerte, hogy a legjobb alakítása "az volt, hogy elhitettem az emberekkel, hogy a telenovellák lovagja vagyok." - vallotta be. "Úgy gondolom, hogy ez volt a legjobb szerepem. 20 telenovellában szerepeltem, és valószínűleg 3 alkalommal élveztem a munkámat, többször nem."

Christian Meier alakította a Doña Bárbara főhősét 2008-ban

"Nem bábod ezt így kimondani?" - kérdezte tőle a riporter, mire a színész őszintén válaszolt: "Nem, mert munka volt, de az a helyzet, hogy nem az én hibám volt, hogy néha nagyon innovatívnak tűntek, beszálltál, végül pedig ugyanolyan lett, mint sok másik, úgyhogy valójában nagyon kevésszer csináltam valami eredetit." - mesélte. "Még akkor is, amikor a Zorro-t csináltam. Én úgy csináltam meg a Zorro-t, hogy azt hittem, hogy egy tévés széria lesz a Sony-nak, és amikor aláírtam a szerződést, azt mondták 'már nem széria lesz, mostmár novella lesz', de nyilván már benne voltam."

Azt is elmesélte, hogy kész volt otthagyni a telenovellák világát 2009-ben, amikor befejezte a Doña Bárbara forgatásait. "Amikor befejeztem a Doña Bárbara-t, azt mondtam, 'befejeztem ezt, már nincs kedvem többet csinálni soha', ez 2009-ben volt. Aztán újra csináltam egyet 2010-ben a Telemundo-nak, majd négy másikat, egyet 2011-ben Kolumbiában a Caracol csatornának és 2013-ban csináltam egyet Miamiban. De az összeset már kedv nélkül csináltam. A probléma az volt, hogy már eldöntöttem, hogy nem csinálok többet, de olyan ajánlatokat kaptam, amiket nem tudtam visszautasítani, emellett épp váltam, sok kiadásom volt, sok dolog volt, úgyhogy azt mondtam 'oké, megcsinálom őket'" - vallotta be.

Mit gondoltok a színész meglepő vallomásairól?


Megjegyzések

  1. Szerintem nem õ az egyedüli, aki kötelességből csinálja. Ő csak egyszerűen őszinte.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése