Vencer la culpa: Matías Novoa részleteket árult el karakteréről

Matías Novoa készen áll arra, hogy visszatérjen a TelevisaUnivision stúdióiba a Cabo sikere után, ezúttal Rosy Ocampo produkciójában; a színész a Vencer la culpa egyik férfi főhőse lesz.


"Van egy új projektem, jelenleg a forgatókönyveket olvassuk, hamarosan megtudják, miről van szó. Nagyon boldog vagyok, mert egy olyan karakterről van szó, aki teljesen más ahhoz képest, akit alakítottam a Cabo-ban. És ez azért jó, mert nem maradsz benne egy karakterben. Ő egy családapa, majd mesélek még róla, de nagyon lelkes vagyok, és rengeteg illúziót kelt bennem." - mesélte a chilei-mexikói színész egy nemrég adott interjúban a Televisa Espectáculos-nak.

Habár nyilatkozatában nem részletezte, nem másról van szó, mint Rosy Ocampo legújabb produkciójáról, a Vencer la culpa-ról, mely a nagysikerű Vencer-antológia ötödik része lesz, és melynek forgatásait hamarosan megkezdik Mexikóban. Claudia Martín, Gabriela de la Garza, Carlos Ferro, Ingrid Martz, Gabriel Soto, María Sorté és Jacqueline Andere erősít még a telenovella szereposztását, azonban a hivatalos listát még nem fedték fel.


Az interjú során a színész, aki már dolgozott a producerasszonnyal a Vencer el pasado-ban, exkluzív módon új részleteket árult el a karakteréről, akinek életet ad majd a történetben, ahol a bűntudattal kell szembenézniük a karaktereknek. "Családiasabb témákról lesz szó, ami nagyon szép, úgyhogy ez nekem tetszik, mert meríthetek a saját életemből, hiszen én is apa vagyok. Ennek az apának lesznek problémái a családjával, úgyhogy ezeket meg kell oldani. Sok dolgot fognak látni, sok konfliktust, amiktől szenvedni fog ez a karakter, de ez szuper, mert így fog fejlődni, ahogyan telik a történet." - mesélte legújabb karakteréről a La herencia, un legado de amor főhőse.

A tervek szerint a produkció április 10-én kezdi meg hivatalosan a melodráma felvételeinek rögzítését, képernyőre pedig június 26-án kerülnek, ha minden a tervek szerint halad, a jelenleg futó Pienso en ti megüresedő helyére, a 20:30-as sávban.

Mit gondoltok arról, hogy Matías Novoa lesz a történet egyik főhőse? Milyen karaktert vártok tőle?


Megjegyzések