Alicia új élete: Mayrín Villanueva félt, hogy elveszíti főszerepét

Mayrín Villanueva nemrég az El Camerino című műsor vendége volt, ahol az interjú során karrierjéről mesélt a színésznő, többek között szóba került a hazánkban is vetített Si nos dejan (Alicia új élete).


A mexikói színésznő, aki olyan produkciókban is láthattunk, mint a Mi corazón es tuyo (Szerelem ajándékba), a 2020-as Rubí (Rubí visszatér) vagy a Soltero con hijas (Derült égből apa), nemrég az El Camerino című műsorban mesélt karrierjéről, többek között pedig szó esett arról is, mennyire vágyott arra, hogy ő keltse életre a kolumbiai Señora Isabel új verziójának főhősnőjét.

"Én mindig is azt mondtam, hogy én fogom megcsinálni ezt a novellát. Ez hihetetlen, de ezt mindig is mondtam. És amikor azt mondták, hogy 'igen, te leszel az', nem tudtam elhinni. Olvastam a forgatókönyveket, és azt mondtam magamnak, 'figyelj, Mayrín, te vagy az, nyugodj meg és élvezd'. És elkezdett az történni, hogy hirtelen azt mondtam: 'ezt nem akarom, hogy elvegyék tőlem, ez az enyém. Mindig azt mondtam, hogy az enyém lesz, most nem akarom, hogy történjen valami, ami miatt azt mondják, hogy nem én leszek'." - mesélte az interjú során.

Mayrín Villanueva adott életet Alicia Montiel-nek a telenovellában

Félelmének okát is bevallotta, ugyanis a mexikói színésznőtől korábban több lehetőséget is elvettek, amikor már azt hitte, hogy övé lesz az adott szerep. "Most már nem fáj, amikor nem az enyém lesz egy karakter vagy amikor benne vagy egy projektben, majd hirtelen már nem vagy benne, már nem fáj. Már megértettem, hogy a karakternek tényleg van egy lelke, ami vagy neked való vagy nem." - mesélte Mayrín, aki bevallotta, hogy ez nem mindig volt ám így. "Sok könnyembe került, mert sok alkalommal, vagyis nem olyan sokszor, de voltak alkalmak, amikor már benne voltam [a projektben], és azt mondták mégsem. Amikor fiatal vagy, akkor esküszöl rá, hogy kész, vége a karrierednek. Ez olyan, mint a szerelem, 15 évesen szakítasz valakivel, és azt hiszed, hogy sosem fogsz már megismerni valakit. [...] Ez történik a színészetben is, mindig találsz valami újat, amit megtanulhatsz."

Mayrín Villanueva az interjú alatt

Emellett arról is mesélt, hogy látta-e a történet korábbi verzióit. "Angélica Aragón-t csodálom nagyon, emellett olyan szerencsém volt, hogy dolgozhattam Angélica Aragón-nal színházban." - mesélte a hazánkban is vetített Mirada de mujer (Női pillantás) főhősnőjéről. "Nagyon nagyszerű ember, intelligens, briliáns színésznő. Nem Angélica Aragón miatt szerettem volna megcsinálni ezt a novellát, hanem mert... nem tudom. Nem tudom, miért, a fejemben azt mondtam, hogy 'ezt én fogom megcsinálni'. Ahogy mondják, kérd az univerzumtól, és megadatik neked."

"Természetesen láttam a történetet, akkor nagyon fiatal voltam, de amikor nekem kellett megcsinálnom ezt a karaktert, nem emlékeztem az alakításokra, sem a módszerekre, semmire. [Az Alicia új élete] teljes mértékben az én verzióm volt, minden karakternek egy egyedülálló esszenciája van, mindenki hozzátesz valamit magából, és lehetetlen, hogy ugyanolyan legyen. Nem is szeretnéd ugyanúgy csinálni."


Megjegyzések

  1. 2017-ben még egy bukástól meg is menekítette Claudia Álverez azzal, hogy neki adták szerepet... Szerintem tehetséges színésznő és még sok projekt vár rá.

    VálaszTörlés
  2. Igen, azért nagyon haragudtam kezdetben, de utólag belegondolva, még jobban is járt utána. Ami érdekes, hogy Claudia Alvarez is jól járt azóta a szerepekkel. Mayrín meg olyan, mint a jó bor. Most már egész sok főszerepet kap.

    VálaszTörlés
  3. Claudia Álvarezt nem tartom egy nagy színésznőnek, de ettől függetlenül voltak jó novellái.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése