Perdona nuestros pecados: Sabine Moussier másfajta antagonista lesz

Lucero Suárez már javában készíti legújabb telenovelláját, mely a chilei Perdona nuestros pecados feldolgozása lesz Oka Giner és Emmanuel Palomares főszereplésével. A szereposztást pedig Sabine Moussier is erősíti, aki egy másfajta antagonistát kelt életre.


A telenovella forgatásait október 10-én hétfőn kezdték meg egy nagyszerű szereposztással, melynek részese Sabine Moussier is, akinek új munkamódszert jelent Lucero Suárez novellája. Ezúttal Ángela-nak ad életet, aki egy újabb antagonista lesz karrierje során, ám ezúttal nem a szokásos főgonosz lesz.

"Dolgoztunk, dolgoztunk és dolgoztunk sokat [a karakteren], és számomra nagy dolog volt, sokat tanultam, és vannak alkalmak, amikor azt mondom: 'én nem bírom, tényleg nem bírom', és frusztrált leszek. De [ekkor mondom], dehogy nem tudod, előre kell tekinteni. Úgy gondolom, hogy mindenek előtt sokat tanulok ebből a nagyszerű projektből, melyet éppen hogy elkezdtünk, és már tanultam sokat." - nyilatkozta hetekkel korábban a La madrastra (A mostoha) és az Abismo de pasión (Bűnös vágyak) antagonistája.


Ahogy más karaktereknek is a melodrámában, Sabine karakterének is megvannak a bűnei, mely befolyásolja majd a cselekményt. Az interjú során, melyet a Televisa Espectáculos készített megkérdezték a színésznőtől, hogy igaz-e, hogy Ángela még a szeretteit sem fogja tisztelni.

"Igen, vannak hatalmas árulások, például a legjobb barátnőm felé, aki mondja nekem, hogy 'úgy érzem, hogy a férjem megcsal', mire én 'jaj, szegénykém, ne mondd ezt, én segítek megtalálni őt'... (nevet) Úgyhogy rengeteg őrültséget csináltunk, a legjobb az lesz, ha megnézik, mert már majdnem kicsúszott a számon egy nagyon fontos része a projektnek, de nem [mondom el], mert meglepetés." - mesélte a riporternek.


A riporterek elkísérték a színésznőt a telenovella promóinak forgatására, melyet Hidalgo államban forgatnak, mely számára ismét kapcsolatot teremt a közönséggel, akik odamennek hozzá.

"Az igazság az, hogy az emberek nagyon kedvesek, mindig ezzel a kedvességgel fogadnak, amit, úgy gondolom, hogy a Bűnös vágyak óta nem éreztem. De tényleg így van. Összegyűlnek mindannyian, és ez lenyűgöző." - mesélte.


Megjegyzések