El amor invencible: Leticia Calderón első benyomásairól mesél

Leticia Calderón már megkezdte az El amor invencible forgatásait, melyben Angelique Boyer és Danilo Carrera alakítják a történet főszereplőit. A mexikói színésznő múlt héten interjút adott a Televisa Espectáculos-nak, melyben első benyomásairól beszélt.


A 2020-ban készített Imperio de mentiras után, Leticia Calderón ismét visszatér a telenovellák világába, és ismét Angelique Boyer-rel együtt szerepel egy telenovellában, mely az El amor invencible, Juan Osorio legújabb telenovellája, melynek forgatásai már megkezdődtek Mexikóban. A színésznő, aki Josefa-nak ad életet a melodrámában, a napokban megkezdte felvételei rögzítését, a Televisa Espectáculos-nak pedig mesélt is első benyomásairól.

"Nagyon jól [vagyok]. Őszintén, nagyon boldog vagyok, nagyon elégedett vagyok a produkcióval, nagyon elégedett vagyok a karakteremmel, nagyon elégedett a helyszínekkel, a sminkesekkel, a fodrászokkal... mindennel. Úgy gondolom, hogy egy nagyon szép csapat alakult ki, [bár csak] most kezdjük, úgyhogy remélem így is marad (nevet)." - mesélte az interjú során.


Az Esmeralda (Esmeralda) és a Laberintos de pasión (Julieta) főhősnője azt is elmesélte a riporternek, kikkel volt már közös jelenete. "Nos, eddig csak a házam egy részében forgattam, úgyhogy forgattam a férjemet [alakító színésszel], aki Guillermo García Cantú, forgattam már az unokáimmal, de már szintén forgattam Daniel-lel és Danilo-val, de még nem forgattam Angelique-kel, de azt hiszem, holnap már vele lesz jelenetem." - mesélte.

A telenovella premierje 2023 februárjára van tervezve, Leticia pedig karaktere tulajdonságairól is ejtett néhány szót az interjúban. "Se nem jó, se nem rossz, [Josefa] egy édesanya, akinek rendet kell tartania a házban a férje utasítására, [ugyanis] megfigyelhető a férj hierarchiája, úgyhogy neki követnie kell az utasításokat. Így néha elkövet hibákat vagy félre lehet értelmezi a ridegségét ennek a karakternek, mert nyilvánvalóan leszid, kijavít, de ő egy olyan karakter, aki megtenne mindent, mindent azért, hogy megtartsa a családja harmóniáját."


Megjegyzések