Dél királynője 2: az ok, amiatt Kate del Castillo nem akarta megcsinálni a második évadot

Kate del Castillo nyolc év után bújt ismét ikonikus karaktere, Teresa Mendoza bőrébe, akit először 2011-ben keltett életre a La reina del sur (Dél királynője) első évadában. A mexikói színésznő bevallotta, először nem akarta megcsinálni a második évadot.


Kate del Castillo kételkedett abban, hogy jó ötlet-e második évadot készíteni a Telemundo legsikeresebb sorozatához, a La reina del sur-hoz (Dél királynője), melynek 2011-ben készült első évada a Telemundo legdrágább produkciója, összesen 10 millió dollárt költöttek rá. Habár nem ez volt a fő oka, de a narkósorozat hatalmas sikert aratott, és a mai napig az egyik legsikeresebb telenovellája a floridai székhelyű tévétársaságnak.

A People magazin interjút készített a mexikói színésznővel 2019-ben, amikor is képernyőre került a folytatás, melyben kifejezte háláját azért, hogy ismét életre keltheti Teresa Mendoza-t, a karaktert, melynek mind szakmai, mind magánéleti fejlődést is köszönhet.


Azonban Kate azt is bevallotta, egy pillanatban kételkedett abban, hogy ismét Teresa bőrébe bújjon, az interjú során pedig felfedte az indokait is.

"Én nem akartam egy második évadot forgatni, mert nem volt egy második könyv, és olyan sikeres volt [az első], hogy azt nem szabad bántani, mindannyian boldogok lehettünk volna, hogy a tévétársaság legnagyobb sikere volt. [A második évad] már nem ugyanaz, de úgy gondolom, hogy továbbra is fontos lesz a televíziózás szempontjából. Remélem nagy sikere lesz, de emellett színésznőként az ember nem azért választ egy karaktert, hogy sikeres lesz-e. Amikor megcsináltam a Dél királynőjét, nem tudtam, hogy hogyan fogják fogadni, sőt, azt gondoltam, hogy senki sem fogja megnézni. Sok ideig voltam a karakter bőrében. Végül a jó történetek mindig sikeresek lesznek, a mögöttük álló színeszektől függetlenül. Nem tudom, ezúttal hogyan fog menni, de én nem azért csináltam, hogy hihetetlenül jó [nézettsége] legyen, nekem ugyanannyit fizetnek, ha sikeres, ha nem. Végülis az én nevem és az én arcom van ott, és ez nagyon nagy felelősség, és nagyon nagy félelem is, hogy megfeleljünk annak, amit az emberek elvárnak." - nyilatkozta.


Megjegyzések