La Desalmada 2: Livia Brito megtörte a csendet a második évadról

Nemrég írtunk róla, hogy azt pletykálják a Televisa folyosóin, hogy lefújják a La desalmada második évadát, mely a legsikeresebb telenovella volt tavaly. Livia Brito, a főhősnőt alakító kubai színésznő azonban véget vetett a pletykáknak José Alberto Castro novellájának folytatásáról.


Megtörte a csendet kedden Livia Brito, a La desalmada főhősnője a telenovella bizonytalan jövőjéről, melyről hetek óta pletykálnak a Televisa folyosóin, ezzel felfedte, mi lesz a sorsa a telenovellának, melynek főhősnőjét José Ron oldalán alakította. A színésznő elmondta, milyen fontos döntést hozott magánéletével kapcsolatban, mely befolyásolja a novella folytatását.

"Megosztok Önökkel egy hírt, amit eddig magamban tartottam, nem mondtam el, mert még nem döntöttem el, hogy vállalom-e vagy nem." - kezdte mesélni a kedden tartott élő bejelentkezés során a színésznő. "A tévétársaságom, Televisa azt tervezte, hogy második évadot forgat a La desalmada-ból, a forgatások 2023 februárjában kezdődtek volna, én pedig nagyon izgatott voltam, és meg akartam csinálni [...]. Beszélgettem Güero Castro-val [a producerrel], beszélgettem a főnökökkel, és elmondtam nekik, hogy tervezgettem és szeretnék teherbe esni." - magyarázta a videóban a Muchacha italiana viene a casarse (Fiorella) hősnője, aki azt is bevallotta, szeretne ikreket.

Livia Brito a videóban nagy mosollyal mesélte el a hírt

"Úgy gondolom, hogy eljött az ideje, nagyon régóta szeretnék már teherbe esni, és ezért állt le egy kicsit a La desalmada 2 produkciója." - állította Livia, aki azt is hozzátette, hogy nem tervezni hátrahagyni szakmáját, ezért bízik benne, hogy egyszer le tudja forgatni a sorozat folytatását.

"Amikor elérkezik a pillanat, és megérkeznek a babáim, aztán majd megcsináljuk a második évadot, ha Isten is úgy akarja, ha az egészségem engedi, ha a babáim megengedik, ha sok dolog megengedi. Én nagyon izgatott vagyok, először is ettől a nagyszerű hírtől, hogy végre megteszem ezt a lépést, és a terhességemet tervezem, aztán pedig folytatom a karrieremet."


Megjegyzések

  1. Édes atya úristen de komolyan, ez az oka annak hogy áll az egész? És ha Livia évekig nem tud teherbe esni akkor êvekig nem lesz belőle semmi? Kész vicc ez

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése