Hasta que la plata nos separe: megbukott a Telemundo új sorozata

Egy különleges két órás résszel, május 10-én elstartolt a Telemundo képernyőjén az Hasta que la plata nos separe, melynek főszereplőit Carmen Villalobos és Sebasián Martínez alakítják. Az RCN-nel közösen készített telenovella, melyet jelenleg is forgatnak Kolumbiában, nem hozta meg a várt sikert.

Carmen Villalobos (Alejandra) és Sebastián Martínez (Rafael)

Carmen Villalobos (Alejandra) és Gregorio Pernía (Luciano)

A romantikus komédia első részét mimdössze 753 ezer tévénéző követte, mely messze van az elvárt nézettségi adatoktól. A novella, melyben Gregorio Pernía, Laura Flores és Fabián Ríos is szerepelnek, a napok múlásával még rosszabbul teljesített, ugyanis már a 600 ezres nézettség alá került; a kompetenciánál, az Univision-nál jelenleg futó Mi fortuna es amarte pedig háromszor olyan jobb nézettséget hoz napról napra.

A Mi fortuna es amarte nyerte a nézettségért folytatott harcot

Mindezek következtében a Telemundo arra a döntésre jutott, hogy leveszik a főműsoridőből a telenovellát, és száműzik a délután 1 órási idősávba, ahol jelenleg is látható május 23. óta. Az eddigi idősávjában pedig egy török sorozatot indítottak el, mely javított egy kissé az idősáv nézettségén. A török sorozatok térhódítása egyre nagyobbnak tűnik, hiszen már a tengerentúlon is többen követik őket, mint a helyi telenovellákat. Mit gondoltok az esetről? Esetleg valaki belenézett a romantikus komédiába? Ha igen, nektek mi a véleményetek róla?


Megjegyzések

  1. Nem néztem bele, viszont megértem miért a Mi Fortuna teljesít jobban, az a novella az idei êv legjobb családi sorozata. Sajnálom hogy a török sorozatok ennyire elnyomják a telenovellákat pedig abszolút nem olyan jók, bár elismerem egy kettőt én is szeretek

    VálaszTörlés
  2. Hát ez így tényleg elég ciki!
    Az előzetesek alapján,engem érdekel már csak Carmen miatt is,de lehet találhattak volna valami nagyobb nevű férfi főszereplőt a párjának.És nem összeengedni a Fortunával,mert az tényleg nagyot ment.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos a Telemundo-nak mostanában nem megy valami jól. Én belenéztem, és nekem egyébként tetszett, kicsit lassú, de jókat lehet nevetni rajta.

      Törlés
    2. Hát a Telemundo már nem olyan mint régen.
      Épp a minap rendezgettem a sorozataimat amik lemezen vannak és külön van rakva a Telemundo és néztem a címeket.
      Pl Ördögi Kör,Több mint Testőr,Utolsó Vérig,Az Örökség,Gonosz Álarca,Beépített Szépség,Emlékezz Reyna,Lúcia a Sors Üldözöttje,Éld az Életem ezek nem rózsa novellák mint a Televisánál amik vannak,de nézhetők voltak a számomra és tetszettek.
      Viszont 2015 utána áttértek az ezektől is dúrvább akció narkó novellákra és nekem azok már nem jöttek be.Meg ahogy most nézem voltak zenés életrajzi feldolgozások is.
      A most futó Szerelem Aromája meg ez is nekem felüdülés tőlük ezeket szeretem inkább.

      Törlés
    3. Engem a Pasion de Gavilanes 2.évada az ami lekötött mondjuk kedden annak is vége lesz szóval várhatok agusztusig hogy feldobják netflixre a vágatlan verziót ahonnan nem vágtak ki jeleneteket

      Törlés
    4. Hol szoktad nézni azokat a novellákat amik nálunk még nincsenek leadva?
      Van valami online ingyenes oldal ahol lehet őket nézni?

      Törlés
    5. Youtubeon ott három-nêgy darabban szokott felkerülni, vagy pedig ezen az oldalon:
      https://www.tusnovelassd.com/la-herencia-capitulo-45-completo/

      Törlés
    6. Bocsánat, Ron1988, a legutóbbi megjegyzésed véletlen törlésre került. Én is tudok ajánlani egy jó oldalt, ahol nézni tudod a tengerentúli premiereket: https://xa-cs.com.ar/forum/224-descargas/ Ezen az oldalon Google Drive-ra, illetve Mega-ra töltik fel a részeket, onnan lehet letölteni egyben az egészet és Full HD felbontásban. Ha elakadsz, szívesen segítek.

      Törlés
    7. Megköszönném.
      Az oldal az bejön,de utána hova tovább?
      A Google Drive és Mega dolgot nem találom.

      Törlés
    8. Először is regisztrálni kell, ezt a bal felső sarokban tudod megtenni a 'Registro' fülön. Az oldal középső hasábjában láthatod a témákat, melyek címei a telenovellák. Mostanság elég sok törököt is töltenek fel, illetve mindenféle novellát, így elég nehéz megtalálni, amit az ember keres, de fent van egy kereső, ahol tudsz keresni. Aztán ha megnyitsz egy telenovella topic-ot, akkor azon belül rögtön az első bejegyzésben ott vannak a linkek, capítulo 1, capítulo 2... stb, és az ezek mellett lévő kis '720p' feliratokra kell kattintani, ekkor bejön pár adblock oldal, amin végigmész, mindig a skip-re kattintva, és bejön a Mega oldal, ahonnan le tudod tölteni az adott részt. Lehet kicsit bonyolultnak tűnik, de ha valahol tudunk privátban beszélni, ahol lehet képeket is csatolni, akkor szívesen csinálok képernyőképeket a lépésekről is akár, vagy küldök direkt linket is, ha az egyszerűbb.

      Törlés
    9. Beléptem google fiókkal.
      Rákerestem a La Herencia,Fortunásra meg erre:https://xa-cs.com.ar/topic/10328-amor-dividido-2022-blim-1080p-las-estrellas-480p-mega/
      De mikor rákattintok a 480p vagy 1080p re bejön a kis méhecskés oldal,lejár az 5-10 másodperc és utána mikor rákattintok a Click here to continue-ra akkor vissza lép ugyan ide amit linkeltem.

      Törlés
    10. Engedélyezni kell az értesítéseket a méhecskés oldalon, és akkor elvileg betölti, legalábbis nekem úgy betölti. Remélem sikerül, mert ezen az oldalon tényleg nagyon sok minden fent van és nagyon jó minőségben is.

      Törlés

Megjegyzés küldése