Alicia új élete: Marcus Ornellas vallomásai a sorozatról

Marcus Ornellas alakítja a hazánkban hétfőn befejeződött Si nos dejan (Alicia új élete) férfi főhősét. A brazil származású színészt korábban már láthattuk a Dos hogares (Kettős élet), a Muchacha italiana viene a casarse (Fiorella), az A que no me dejas (Ne hagyj el!), a Despertar contigo (Álmodj velem!) és a 2020-as Rubí (Rubí visszatér) novellákban; jelenleg pedig élete második főszerepében láthatjuk. A Martín Guerra-t megformáló színész a telenovella tengerentúli premierjekor egy exkluzív interjúban vallotta be a People en español-nak, melyik volt a legnehezebb jelenete, milyen a kapcsolata sorozatbeli lányával és még sok érdekességet.


Marcus Ornellas nagyon bízott abban, hogy "jól fog menni" a Si nos dejan-nak, de a siker, melyet a telenovella elért mind az Egyesült Államokban, mind Mexikóban, felülmúlta elvárásait. "Nagyon elégedett vagyok, és nagyon boldog a közönség válaszától." - fejezte ki a színész, akinek már meg is van következő projektje.


Marcus, a lányoddal, Sofíával (Elissa) a kémia nagyon szép volt a telenovellában. Van valami anekdotád a kamerák mögül, amit elmesélhetsz nekünk?

"Elissa egy nagyszerű színésznő, egy nagyszerű munkatárs. Ismerem a szüleit – Geraldine-t és Gabriel-t – és mondtam a rendezőnek: 'Kérlek, szükségünk van egy találkozásra velük, a szüleivel, hogy létrehozzuk ezt a kémiát, létrehozzuk ezt az apa-lánya kémiát.' És ő egy nagyszerű színésznő, aki nagyon nagylelkű. Nagyon szép és megható jeleneteket értünk el. Nagyon szerencsésnek érzem magam, hogy vele dolgozhattam, és hálás vagyok a bizalomért, amit Elissától kaptunk. Ez volt az első nagy projektje – már csinált kisebb dolgokat, de valójában ez volt az első projektje – és csillogott, mint a nagyok. Nagyon büszke vagyok a fikcióbeli lányomra."


Kedvet kaptál ahhoz, hogy legyen egy lányod, vagy Diego elég?

"Igen, vagyis, én úgy gondolom, hogy Diego-val jól megvagyunk, de ha a sors küld nekünk egy kislány, szívesen fogadjuk természetesen."


Mit hagyott neked ez a projekt személyes és szakmai téren?

"Személyes téren sok mindent hagyott nekem, mert a karakter nagyon sok mindent megtanított nekem. Mi színészekként sok dolgot ajándékozunk a karaktereknek, és végül az ember sok mindent kap a karaktertől is. És velem marad a barátság, a nagy barátságok, amiket ebben a projektben kötöttem: Alexis-szel, Mayrín-nal... nos, az összes társammal. Nem kezdek bele, mert bizonyára sokakat kihagynék, de az összes munkatársam, akivel dolgoztam."


Volt olyan jelenet, amit valamilyen okból nehezebb volt rögzíteni?

"Igen, számos, de az emberrablásos jelenet nehéz volt számomra. Számomra nehéz volt kapcsolódni. Egy nehéz jelenet volt, mert jókedvvel érkeztem [a forgatásra]... Nagyon erős volt. Az összes jelenet, ami ez előtt volt, sok munkámba került, különösen egy, amikor megkaptam a hívást a házamban, és ott volt az egész családom. Nem sikerült elérnem ahhoz az érzelemhez, ami szükséges lett volna, és a rendező azt mondta nekem: 'Nem, így jó lesz', és azt mondtam neki: 'Nem, csináljunk még egyet, csináljuk újra, és utána adj nekem lehetőséget, adj 5-10 percet, hogy kieresszem a gőzt'. Aztán eltelt ez a 10 perc, visszatértünk a jelenethez, és működött. De ez a következménye az emberrablásnak nagyon nehéz volt számomra."


Ariadne Díaz, a párod nagy rajongója volt a Mexikóban készített nagysikerű változatnak, amit ebből a történetből készítettek. Látott valamit ebből a verzióból, amiben főszerepelsz?

"Ariadne valóban nagy rajongója volt annak a verziónak, amit sok-sok éve készítettek Mexikóban, és igen, látott néhány részt. Nyilvánvalóan mivel Mexikóban vagyunk, ezért kicsit nehezebb [az interjú pillanatában még csak az USA-ban vetítették a sorozatot], de igen, láttunk néhány részletet."


Megjegyzések