La Reina del Sur 3: ez lesz a befejezés

A Pasión de Gavilanes 2 és a La mujer de mi vida mellett, a Telemundo egyik nagy dobása az idei évre az egyik legsikeresebb sorozatuk, a La Reina del Sur (Dél királynője) harmadik évada. A napokban Kate del Castillo bevallotta, hogy a nagy siker ellenére ez lesz az utolsó évad, ami elkészül Teresa Mendoza életéből.


"A legnagyszerűbb dolog a színészkedésben az, hogy különböző karaktereket kelthetsz életre, akiknek semmi közük nincs hozzád, de most nekem nagyon is sok közöm van Teresa-hoz, nagyon sokat tanultam tőle, és hozzáadtam a saját személyiségemből is. Ami viszont a legbiztosabb, hogy a harmadik lesz az utolsó évad; nagyon boldog vagyok, mert háromszor is életre kelthettem életemben, az igazság az, hogy nagyon-nagyon elégedett vagyok, és tudni kell abbahagyni is, mikor kell abbahagyni egy sorozatot és egy karaktert, jól befejezni." - vallotta be a La mentira (A vipera) főhősnője.

Pêpê Rapazote és Kate del Castillo a forgatásokon

Emellett Kate azt is bevallotta, hogy "Teresa sokkal harcosabban jön, külsőt váltott drasztikusan. A történet egy akciósorozattá vált, eltávolodott a narkótól, sokkal jobb, mint a második, pedig ott még az Emmy [díjat] is megszereztük." A La Reina del Sur 3 Latin-Amerika számos országában készült, többek között Argentínában, Mexikóban, Kolumbiában, Perúban és Bolíviában. Azt egyelőre még nem tudni, mikor kerül képernyőre a várva várt harmadik és egyben utolsó évad, de aki addig is többet szeretne olvasni róla, ide kattintva megtalálja az oldalon készült bejegyzéseket. Ki várja már közületek Teresa Mendoza visszatérését?


Megjegyzések