Ximena Duque ötlete a Telemundo számára

Az egyik leggyakoribb kérdés Ximena Duque közösségi oldalán, hogy mikor tér vissza a telenovellák világába a színésznő, akit itthon többek között a La casa de al lado (Zárt ajtók mögött), a Santa Diabla (A gonosz álarca) és a Corazón valiente (Több mint testőr) sorozatokban láthattunk. A mostmár vállalkozó, aki évekig a Telemundo egyik fő arca volt, évekkel korábban eltávolodott a telenovellák világától, hogy új szakmai kihívásokat keressen és több időt töltsön családjával.


Habár élete jelenlegi pillanatában nem keresi a visszatérést, elismerte, hogyha jönne egy olyan projekt, ami felkeltené az érdeklődését, kétség kívül igent mondana rá. "Ez határozottan az Isten kezében van, nem keresem, de ha eljön hozzám, és tényleg megéri, akkor megcsinálnám. Én is nagyon hiányolom, hogy más személyiségeket játsszak." - nyilatkozta múlt hét szerdán közösségi oldalán.


Több mint testőr, második évad?

Az egyik legsikeresebb telenovella, melyet Ximena a Telemundo számára forgatott a Corazón valiente (Több mint testőr) volt, melyben 2012-ben főszerepelt Fabián Ríos oldalán, ahol Sammy és Willy életre keltéséért feleltek. Most, hogy nagyon divatba kerültek a második évadok, a színésznő rajongói abban bíznak, hogy a tévétársaság úgy dönt, elkészíti a második évadot; ez az ötlet pedig magát a színésznőt is lázba hozza.

A Corazón valiente (Több mint testőr) szereplőgárdája

Miután megkérdezték a folytatással kapcsolatban, Ximena nem gondolkozott sokat, és egy erős célzást tett a floridai székhelyű tévétársaságnak. "Ha én egy csatorna tulajdonosa lennék, és látnám ezt a petíciót, már megcsináltam volna, de mivel nem vagyok sem a történet, sem a tévétársaság tulajdonosa, amely készítette, ezért nem mondhatom Önöknek, hogy igen vagy hogy nem. Én a részemről imádnám, és úgy gondolom, hogy hatalmas sikere lenne." - fejezte ki ötleteit közösségi oldalán a színésznő. "Fabián és én szeretnénk valamit közösen csinálni a jövőben, bárcsak megadatna nekünk, de [ha nem,] megcsináljuk ő és én, a saját zsebünkből, hisz ezért dolgozunk. Hacsak a tévétársaság meg nem előz minket, és megcsinálja."

Mit gondoltok az ötletről? Ki szeretne második évadot a Több mint testőrből?


Megjegyzések