Viharos szívek: feliratos promók


Pontosan egy hete derült ki, hogy a jelenleg a TV2-n futó Derült égből apát (Soltero con hijas) Rosy Ocampo Vencer-antológiájának második darabja fogja váltani, így ennek öröméből a premierig különféle tartalmakat osztok meg a hamarosan elstartoló sorozattal kapcsolatban, melynek főszereplői Claudia Álvarez, David Zepeda, Daniela Romo, Julia Urbini és Valentina Buzzurro. Ma először is a Mexikóban kiadott promókat hoztam magyar fordítással, melyet az alábbiakban tudtok megtekinteni.


Egy egész világgal szemben, négy nő küzd, hogy újra megtalálják magukat és újra szeressék saját magukat. Bárbarának a üresség fájdalmával kell szembenéznie, Dafne-nek túljutni az özvegységen és megvédeni a gyermekeit, Ariadne-nak azon kell túljutnia, hogy férje elhagyta, és meg kell tanulnia egy különleges szükségleteket igénylő kisfiút nevelni, és Gemmának szembe kell néznie egy nem tervezett terhességgel. Együtt rájönnek, hogy csak egymást támogatva tudják legyőzni a szívfájdalmat.

Viharos szívek - szeptember 3-tól hétköznap 14.40-kor a TV2-n



– Mennyi álmunk volt, hogy amikor majd nyugdíjaznak...
– Azok a te álmaid voltak, nem az enyémek.
– Ha te nem akarsz velem jönni, elmegyek egyedül.
– Meg ne próbáljon a családom közelébe merészkedni!
– Joaquín meghalt!
– Valami azt súgja, hogy Joaquín valamit eltitkolt előlem.
– Dafne Falcón vagyok, don Joaquín lánya.
– Te annyira a gyermeke vagy don Joaquín-nak, mint bármelyikük.
– Tadeo-nak valami más baja is van, mint amit az orvos mond.
– A fiának Asperger-szindrómája van.
– Anyámhoz kell költöznünk.
– Én csak veled akarok lenni.
– Egyedül kell elmennem.
– Elment?
– Több hasznodat venném a standon. És egyik alkalommal keresünk neked egy férfit, aki eltart.
– Én megadom neked azt az életet, amit megérdemelsz.
– Te az én nőm vagy, és itt azt teszed, amit én mondok!
– El akarok válni, Álvaro. Már nem szeretlek.
– Elmész Mexikóvárosba.
– Ez lesz a te szobád.
– Mit csinálsz a fiam szobájában?
– Muszáj voltam élni azzal a jogommal, hogy itt lehessek.
– Elkezdtem dolgokat érezni irántad, Dafne.
– A testvéremnek nagy szerencséje van, hogy ilyen élettársa van, mint te.
– Megnyerhetik a harcot, és legyőzhetik a szívfájdalmat.

Viharos szívek - szeptember 3-tól hétköznap 14.40-kor a TV2-n



Viharos szívek - szeptember 3-tól hétköznap 14.40-kor a TV2-n


A Vencer-antológia, melynek harmadik darabja, a Vencer el pasado jelenleg is fut Mexikóban Angelique Boyer, Sebastian Rulli, Erika Buenfil, Arantza Ruiz és Ana Paula Martínez főszereplésével, egy olyan sorozatokból álló antológia, melyekben 4 női főhős mindenre elszántam szembenéz az eléjük háruló akadályokkal. A másodiknak készült Vencer el desamor-ban (Viharos szívek) pedig a szívfájdalommal néznek szembe főhőseink. A következő posztban pedig részletesebben is beszámolok a sorozat cselekményéről.

Viharos szívek - szeptember 3-tól hétköznap 14.40-kor a TV2-n


Megjegyzések