Viharos szívek: entrada

Daniela Romo, Claudia Álvarez, David Zepeda, Julia Urbini és Valentina Buzzurro főszereplésével érkezik a TV2-re Rosy Ocampo tavalyi sorozata, a Vencer el desamor (Viharos szívek), mely szeptember 3-án veszi kezdetét. Ma elhoztam a sorozat főcímét, hogy jobban megismerjétek a sorozat hangulatát.


A sorozat főcímdalát maga Daniela Romo énekli, a dal címe pedig megegyezik a sorozatéval: Vencer el desamor, mely magyarul annyit jelent; legyőzni a szívfájdalmat. Alább meghallgathatjátok a teljes zeneszámot is, és megnézhetitek a hozzá készült videóklipet is.


Viharos szívek - szeptember 3-tól hétköznap 14.40-kor a TV2-n


Megjegyzések

  1. Nekem ez a dal annyira nem jön be. A Vencer el Miedo zenéje jobb volt :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A dal nekem sem annyira, viszont a sorozat annál inkább. :)

      Törlés
    2. Igen, az nekem is. Főleg Dafne és Gael párosa, imádnivalóak voltak a kis Claritával és a babával :)

      Törlés
    3. Teljes egészében még nem láttam sajnos a sorozatot időhiány miatt, de amennyit láttam, abban tetszettek, aranyosak voltak együtt.

      Törlés
    4. Én végignéztem és az idei egyik kedvencem volt a Que Le Pasa a Mi Familia mellett :D

      Törlés
    5. Én is szívesen néztem volna, csak időm nem volt rá sajnos. De majd egyszer biztosan bepótolom.

      Törlés

Megjegyzés küldése