S.O.S.: Me estoy enamorando - újabb feliratos promók


Nemrég megosztottam a Televisa legújabb sorozata, az S.O.S.: Me estoy enamorando első promóját, és annak magyar fordítását, most pedig újabb kedvcsinálókat hoztam Lucero Suarez, az Enamorandome de Ramón (Szerelmem, Ramón) és a Te doy la vida (Tiéd az életem) producerének új sorozatához. Az újabb promókat az alábbi videókon lehet megtekinteni, alattuk pedig a magyar fordítást olvasni.


– Nem tudom, hogy fogom csinálni, de senki sem fogja elveszíteni a munkáját. Sem a házat, anya.
A barátokat a szívünkkel választjuk meg.
– A családom mindig is támogatott.
– Az unokahúgod és én elmegyünk.
– Nem, ez a ti házatok.
– Köszönöm! Nem tudtam, hol tölteni az éjszakát.
– Nagyon szívesen.
– Család, új társakat szereztünk. Továbbra is együtt fogunk dolgozni.
Az élet mindig meglep téged.
– Egy angyal vagy.
– Mindig ott leszek, hogy vigyázzak rád.



– Szeretem mindkét feleségemet. Nem tudom, mit csinálnék nélkülük.
– Vak vagyok, de érezni tudom, hogyan nézel rám, és egyszer és mindenkor elmondom, hogy...
– Minden, amit hallok, hozzád vonz.
– És én csak veled akarok lenni.


Az S.O.S.: Me estoy enamorando Alberto (Daniel Arenas) történetét meséli el, akinek egy megállapodásra kell jutnia, hogy megmentse családja vállalkozását, mely már több generációra visszanyúlik. A jövedelmezőnek tűnő megállapodás azonban becsődöl, ugyanis új üzlettársainak más tervei vannak. Mindeközben a dolgok csak tovább bonyolódnak, amikor Alberto beleszeret az egyik új üzlettársa lányába, Sofíába (Irán Castillo). Mély érzelem alakul ki közöttük, ám sokat kell harcolniuk, hogy legyőzzék az előttük álló akadályokat, és boldogok legyenek.


Az Irán Castillo és Daniel Arenas főszereplésével készülő S.OS.: Me estoy enamorando, melynek szereposztását Jorge Salinas, César Évora, Alejandro Ibarra, Marcelo Córdoba, Ana Patricia Rojo, Nuria Bages és a Te doy la vida karizmatikus kisfiúja, Leonardo Herrera erősíti, szeptember 6-án veszi kezdetét a 6:30-as sávban a mexikói Las Estrellas műsorán.


Megjegyzések

  1. Ez a novella egyre jobban a szívemhez nő, pedig még csak promózzák. Az elején még nem igazán érdekelt, egy Ramon+Te Doy La Vida összegyúrásnak tűnt, de amint megláttam hogy a promóban Jorge Salinas vak karaktert fog vinni rögtön érdekelni kezdett :D plusz Irán és Daniel tök cukin mutatnak együtt és végre úgy látszik Ana Patricia Rojo pozitív karakter lesz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, érdekesnek tűnik a promók alapján. Jövő héten több poszt is lesz a sorozatról a premier kapcsán.

      Törlés

Megjegyzés küldése