A végzet asszonya: trailer


Egyre közeledik A végzet asszonya (La Doña) hazai premierje, mely egészen pontosan szeptember 1-jén 22:00-kor lesz az Izaura TV-n. Korábban már osztottam meg magyar feliratos promókat az Aracely Arambula, David Chocarro és Danna Paola főszereplésével készült sorozathoz, most pedig egy hosszabb trailer-rel érkeztem, melyből még többet láthatunk a sorozatból.


– Azt akarom, hogy magyarázd el, mikor lakoltatják ki ezeket az embereket.
Maguk nem fogják elvenni azt, ami az enyém.
– Apa, nekünk itt van a törvény, és én tudom, hogy harcoljak.
– Altagracia Sandoval, te vagy a "Doña"? Jaime Aguirre fia vagyok, azé a férfié, akit te és a korrupt embereid börtönbe juttattatok, tudván, hogy ártatlan.
– Először is, ne tegezzen. Másodszor pedig, még nem született meg az a férfi...
– Aki a helyedre tudna tenni?
– Ma megyünk a fővárosba, rendben? Megkeressük ezt az orvos, akit az interneten találtam neked. Ő meggyógyít téged, és segít majd újra járni. Tudom, hogy te nem akarsz menni, mert ott van a nő... a nő, aki az életet adta nekem.
– Most, hogy Mónica itt van, el kell kerülni, hogy ő és Altagracia megismerjék egymást.
– Van egy problémánk, barátom. A "Doña" közelebb van, mint gondolnád. El akarja foglalni ezt a szomszédságot.
– Ki ez a férfi?
– Az apja egy tolvaj, aki meg akart zsarolni bizonyos területekért cserébe, melyek hozzám tartoznak.
– Ez nem igaz.
– Az Ön szava áll az enyémmel szemben.
– Minden esélyem megvan nyerni, mert a szava nem ér semmit.
– Mi baja van? Miért beszél így a nejemmel?
– 
A férfiakat a kényelmed és kedved szerint kell használnod, drágám.
– A lányomnak nem kell megismételnie a történetedet. Ne próbáld meg vele betölteni az űrt, amit a valódi lányod hagyott!
– Fogd be!
– Menjetek hátrébb, Altagracia, menj a húgoddal! Altagracia!
– Ezt a lányt tilos megemlíteni. Legalább hagytam, hogy megszülessem.
Mónica énekel: – Keresztezni fogom az utadat, a sorsra fogom hagyni a dolgot.
– Amikor Altagracia elvette a vállalatodat és a vagyonodat, engem kidobott. Én ugyanúgy gyűlölöm, mint te.
– Vedd le az ingedet... Lenyűgöz ez a tetoválás.
– Láttad tegnap a cégemnél, amikor...
– Már láttam 20 évvel ezelőtt a férfiakon, akik megerőszakoltak.
– Ebben a pillanatban én odasétálhatnék Önhöz, együtt tölthetnénk a napot és az éjszakát is. De ez nem változtatna a dolgokon, és holnap úgyis a bíróságon találkoznánk.
– Ügyesen bánik a szavakkal, ügyvéd úr. Vajon ilyen ügyes lehet a testével is?
– Sosem láttalak még így nevetni.
– Minden nappal egyre biztosabb vagyok benne, hogy én vagyok az a nő, akibe Saúl szerelmes, Lydia.
– Igen, nagyon kíváncsi vagyok, hogy ki az a nő, aki az életet adta nekem. Legalább szemtől szemben lennénk, és megkérdezhetném tőle... miért nem szerettél?
– Doña
– És te ki vagy?
– A nevem Mónica.

A végzet asszonya - szeptember 1-től hétköznap 22:00-kor az Izaura TV-n


Megjegyzések