EXKLUZÍV: José Ron bevallotta legnagyobb áldozatát


José Ron, a La Desalmada főhőse nemrég  ünnepi hangulatban volt, ugyanis 20 évnyi sikeres karrierrel a háta mögött az Univision online szolgáltatásán, a PrendeTV-n megkapta saját csatornáját, ami eddig csak Angelique Boyer-nek és Sebastian Rulli-nak van. A színész saját csatornáján jelenleg négy sorozata érhető el: Juro que te amo (2008), Cuando me enamoro (2010), Muchacha italiana viene a casarse (2014) és Enamorándome de Ramón (2017). Ennek okán a People en español exkluzív interjút készített a színésszel.

A 2008-as Juro que te amo, az első főszerepe, melyet hazánkban nem vetítettek

Milyen volt José Ron a kezdetekkor?

Nagyon különböző. Mikor látom ezeket a projekteket, amiket a kezdetekkor csináltam, akkor nem tetszik, nem szeretem magam nézni, de úgy gondolom, hogy minden egy folyamat része az életben, mely során fejlődünk és tanulunk. Ezesetben, Juro que te amo volt az első főszerepem Ana Brendával, MaPat [a sororozat producere] adta meg nekünk a lehetőséget, úgyhogy képzeld el azt a hatalmas hálát, amikor valaki megbízik benned, ráadásul nem voltam egy nagyágyú, mert én nem voltam főszereplőnek való ebbe a történetbe. Istennek köszönhetően, attól a pillanattól kezdve nem álltam meg, folyamatosan dolgoztam, és minden projektben van valami különleges: annyi megélt dolog, tapasztalat, annyi emlék, annyi színésztárs, akivel dolgoztam, annyi különböző történet... Úgyhogy igen, ezen a csatornán mindenfélét láthatnak.

Mit érzel jelenleg, amikor visszagondolsz az útra, amit bejártál?

Azt, hogy megérte. Úgy gondolom, hogy a megfelelő szó az 'áldozat' lenne, mert ez egy áldizatokkal teli élet és karrier, kezdve azzal, hogy el kellett hagynom az én földem, Guadalajara-t, és ott hagyni a családom egy olyan bonyolult helyzetben, mert a szüleim épp szétmentek. Nagyon nehéz volt számomra otthagyni a családom egy ilyen komplikált helyzetben, és eljönni Mexikóvárosba az álmaim után., ahol nem tudtam, mi fog történni, úgyhogy igen, sok áldozat volt, rengeteg dolgon mentem keresztül, és most visszatekinteni a bejárt utamra, úgy gondolom, hogy megérte. Azonban senki sem ajándékozott nekem semmit. Sok-sok évnyi munka és áldozat volt. Vannak dolgok, amit az emberek, a közönség nem látnak, és el se tudják képzelni, de ez egy olyan karrier, ahol nem az a lényeg, hogy megérkezz, hanem hogy fenn tudd magad tartani.


Mit mondanál, mi volt a legnagyobb áldozat, amit meghoztál?

Kihagyni azt, hogy a családdal légy egy különleges alkalomkor. Amikor épp forgatsz, nagyon nehéz engedélyt kérni, mert szinte mindenbe benne vagy. De számomra úgy gondolom, hogy az áldozat nem az volt, hogy kimaradtam valamilyen eseményből, amikből igen, kimaradtam, hanem idejönni egy ilyen nagyvárosba, ahol senkit sem ismertem, és minden, amin keresztül kellett mennem. A kezdetekkor emlékszem, hogy hétvégente elmentem a Televisába, és ott ettem, ott reggeliztem, és elvittem az ételt a Televisából. Igazságszerint a szüleim segítettem, amiben tudtak, és nagyon hálás vagyok nekik, de igen, átéltem bonyolult pillanatokat. Egyszer, amikor mentem Guadalajara-ra, visszafelé a központba érkeztem meg, és akkor vettem észre, hogy nincs nálam pénz. Ez egy nagyon kemény pillanat volt, ahol azt mondtam: "Mit csináljak?" Éjfél volt, felhívtam a családom, mivel nem tudtam mit tenni, elkezdtem sírni, nem tudtam, mit csináljak, és végül elkezdtem pénzt kéregetni, ez volt az egyetlen mód. Istennek hála az emberek segítettek, és ez a pillanat berögződött bennem. Amikor valaki odajön hozzám, és elmagyarázza, mi történt vele, én próbálok segíteni, mert velem is megtörtént.

Szeretnél egy nap részt venni egy szériában?

Igen, természetesen imádnám, és reméljük, hogy összejönnek a dolgok. Azelőtt nem tudtam, mert exkluzivitásom volt. Most pedig megvan az a lehetőségem, hogy mást is csináljak, amit én akarok, és ez megváltoztatja a helyzetet. Reméljük, hogy hamarosan, először Isten, és Önök is láthatnak más dolgokat is csinálni, és hát történeteket mesélni, hisz ez az, amit imádok.


Megjegyzések