S.O.S.: Me estoy enamorando - Daniel Arenas szuperhős lesz!

 Miután a pandémia miatt tett egy hosszabb pihenőt, Daniel Arenas újra Mexikóban van, hogy egy szuperhőst alakítson az S.O.S.: Me estoy enamorando-ban (S.O.S.: Szerelmes leszek), mely egy új kihívást jelent a színésznek.

Néhány nappal ezelőtt derült ki, hogy Daniel Arenas visszatér a telenovellák világába Lucero Suárez legújabb telenovellájának főhőseként. Most pedig a színész mindenkit meglepett azzal a hírrel, hogy ez a karakter egy új kihívást jelent számára, mivel egy szuperhőst fog alakítani. "Az álmodozó kisfiú hozzávalója, hogy a fejében van egy szuperhős, az álmaiban, aki az én karakterem lesz." - fedte fel Arenas az újságíróknak. "Minden projekt, minden karakter új elvárás, új kihívás."



Corazón indomable (Maricruz), La gata (A macska), Despertar contigo (Álmodj velem) és Médicos (Vészhelyzet Mexikóban) főszereplője bevallotta, hogy nagyon boldog, hogy visszatérhet egy ilyen projekttel, mely az egész nézőközönség számára szól, és amiben "van egy kis komédia is". Emellett úgy véli, hogy "nagyon jó visszatérni ezekhez a könnyed, családias történetekhez, ezek nagyon tetszenek nekem." Mindemellett hálás, amiért van munkája a pandémiában.

"Nagyon áldott vagyok, hogy újra dolgozhatok. Nem gondoltam, hogy ilyen hamar lesz a visszatérés, ez egy kihívás, de minden felelősségtudatunkkal csináljuk." - említette. "Már három hete [dolgozunk]. Boldog [vagyok]. Újra Lucero Suarez-zel. Nagyon jó a színészcsapat, nagyszerű kollegák, nagyon elégedett [vagyok]."

A kolumbiai azt nyilatkozta, hogy "novemberig, decemberig" dolgozik az S.O.S.-en. Utána visszatér hazájába, hogy több időt töltsön a családjával.


Megjegyzések