Zene - Thalía: María la del barrio

A Zene rovatunkban a telenovellák főcím- és betétdalainak szövegeit olvashatjátok magyar felirattal. Jó zenehallgatást!



És végül a María Mercedes és a Marimar után, a María-trilógia utolsó darabjaként következik a María la del barrio (María) főcímzenéjének magyar fordítása. A sorozat, mely elérhető az oldalon a 'Telenovellák' menüpont alatt vagy ide kattintva, Thalía és Fernando Colunga főszereplésével készült 1995-96-ban.




Thalía: María la del barrio (María a nyomornegyedből)

És büszkén mondom:
María vagyok a nyomornegyedből,
a kislány, aki magára maradt.
Hogy szerencsét próbáljon,
maga mögött hagyta a telepet,
hogy tudjon mit enni.

És büszkén mondom:
María vagyok a nyomornegyedből,
aki fruskaként őrülten szerelmes lett,
és hogy gyógyítsa fájdalmát,
megtébolyodott,
amikor ő elhagyta.

María, María a szegénynegyedből,
ne sírj már többet!
María, María a szegénynegyedből,
szerelmedért vissza fog ő térni!
María, María a szegénynegyedből,
ne sírj már többet!
María, María a szegénynegyedből,
szerelmedért vissza fog ő térni!

És büszkén mondom:
María vagyok a nyomornegyedből,
a nő, aki elajándékozta fiát,
és hogy bűnét fedje,
ez vált titkává.
Uram, bocsáss meg, Uram!

María, María a szegénynegyedből,
ne sírj már többet!
María, María a szegénynegyedből,
szerelmedért vissza fog ő térni!
María, María a szegénynegyedből,
ne hibáztasd többé magad
María, María a szegénynegyedből,
az Úr megbocsát neked!

María vagyok, María a szegénynegyedből,
Az aki szívemet birtokolja,
minden illúzióm elvitte.
María vagyok, María a szegénynegyedből,
térjen vissza hozzám, erre kérem Istent,
mert elvesztem az ő szerelme nélkül.
María vagyok, María a szegénynegyedből,
Elhagytam azt, aki vér a véremből,
az életem adnám, hogy újra láthassam.
María vagyok, María a szegénynegyedből,
Jaj, segíts nekem Uram
helyrehozni ezt a kegyetlen hibát.
María vagyok, María a szegénynegyedből...
María vagyok, María a szegénynegyedből...

María, María a szegénynegyedből,
ne sírj már többet!
María, María a szegénynegyedből,
szerelmedért vissza fog ő térni!
María, María a szegénynegyedből,
ne hibáztasd többé magad
María, María a szegénynegyedből,
az Úr megbocsát neked!

María vagyok a szegénynegyedből...
A szerelemért történt mindez.
María vagyok a szegénynegyedből...
Mennyi fájdalom ütött sebet szívemen!
María vagyok a szegénynegyedből...
Szeretném, hogy Isten megbocsássa bűnöm...
María vagyok a szegénynegyedből...
Hogy visszatérjen a boldogság.


Megjegyzések