EXKLUZÍV: Gaby Spanic meglepetésekkel készül a magyaroknak

Mindenki meglepetésére, Gaby Spanic, a La usurpadora (Paula és Paulina) sztárja ismét Budapesten tartózkodik, ugyanis a TV2 ismét meghívta a Dancing with the stars című táncos showműsorba, ahol jövő hét szombaton láthatjuk újra a táncparketten, ám már nem mint versenyző. A nagy bejelentés előtt, melyet a tegnapi adásban tettek, a showműsor háttérműsorát vezető Gelencsér Timi interjút készített a venezuelai színésznővel, ahol a színésznő elmúlt egy évnyi munkásságáról és magyarországi tartózkodásáról is mesélt; az alábbiakban pedig elolvashatjátok, mit is mondott pontosan a Tierra de pasiones (Második esély) és az Emperatriz (A Császárnő) főhősnője.


Gelencsér Timi: "Majdnem egy év telt el a Dancing with the stars első évadának fináléja óta, ahol utoljára találkoztam Gabriela Spanic-kal, de most itt van velünk az online stúdióban, ugyanis újra Magyarországra érkezett. Szia Gaby, de jó itt látni!

Gabriela Spanic: "Szintén, drágám, milyen jó látni téged. Olyan szép és friss vagy. Mindig azt mondom, hogy te vagy a 'magyar barbie'. Nagyon szép energiád van. Mindig nagyon szimpatikus voltál nekem, mint a többiek is. És nagyon örülök, hogy itt lehetek a műsorodban. Szuper, nagyon hálásnak érzem magam azért, hogy itt lehetek.

G.T.: "Milyen volt újra Magyarországra érkezni? Hiányzott?

G.S.: "Persze, hiányzott Magyarország, az ételek, ti, a csapattársaim. Nagyon sok emlékem van, én azt mondom, hogy ez egy feledhetetlen emlék. Úgy gondolom, hogy ezek azok az átélt dolgok, amiket magunkkal viszünk a sírba is. Senki sem veheti el tőlünk ezeket. Amikor meghívtak, hogy újra itt legyek, [azt mondtam:] 'Tényleg? Ez igaz? Nem tudom elhinni!' És hát szuper, szuper, nagyon boldog vagyok. Az apukám is nagyon boldog volt; az apukám is velem jött, neki ez az első alkalom Magyarországon. Gabo, a fiam már volt itt, ez alkalommal szintén jött. És hát nagyon élvezzük Magyarországot, azt, hogy veletek lehetek, és hát sok meglepetéssel [jöttem], amiről nem mondhatok még semmit... de itt vagyok újra. Nagyon hálás vagyok a magyar közönségnek. És hát itt vagyunk. Nem mondhatom el, mikor megyek el, de nagyon sok érdekes dolgom van itt."

G.T.: "Említetted, hogy apukáddal érkeztél most Magyarországra. Neki hogy tetszik az ország?"

G.S.: "Nos, lenyűgözte Magyarország. Ez az első alkalom, hogy eljön, és neki horvát felmenői vannak. Azt mondta, hogy a lányok nagyon szépek, lenyűgözte őt a gulyás, holnap egy kicsit több helyre elviszem, hogy több mindent is megismerjen. A kevés, amit látott és amit evett, azt nagyon imádta, el van bűvölve."


G.T.: "Mintha csak tegnap lett volna, hogy ott állunk ketten a Dancing with the stars döntőjében, de hát eltelt egy év. Én műsorvezető lettem, viszont ha jól tudom, neked is izgalmas egy év van a hátad mögött."

G.S.: "Igen, egy évvel ezelőtt volt, pedig olyan, mintha tegnap lett volna. Magyarországról hazaérve volt egy hónap nyaralásom, egy kicsit több mint egy hónap. Ezután jött egy telenovella, Si nos dejan, amit itt is fognak vetíteni. Nagyon jól megy neki a világon, nagyon jól értékesítették. Ezután csináltam egy miniszériát. Aztán beléptem egy olyan valamibe, amit Big Brother-nek hívnak. És most itt vagyok, nem álltam meg. Nos, nem álltam le, Istennek hála nagyon sok munka volt. Ezután pedig több dolog is jön; jön egy film, egy színdarab, úgyhogy folytatódik a munka."

G.T.: "Csak pár nappal ezelőtt estél ki a reality műsorból, és máris itt vagy Magyarországon. Mit szóltál a felkéréshez? Nem jött túl hirtelen? Még ki sem pihented azt a reality-t...

G.S.: "Nem, itt teljesen kipihentnek érzem magam, nagyon boldog vagyok és hálás a magyarok között, akik olyan aranyosak és professzionálisak. Nos, azt éreztetik velem, hogy olyan, mintha otthon lennék, amit nagyon köszönök mindenkinek."


Megjegyzések